En directe

Radio Vaticana

RÀDIO ESTEL

Ràdio Estel compta amb ​​3.000 oients diaris més,​​ 13.000 en total

Aquest dimecres 19 d'abril del 2018 s'han donat a conèixer les dades sobre l'audiència de les diferents emissores de ràdio, a partir de la primera…

18 abril 2018

Redacció

Comparteix
Aquest dimecres 19 d'abril del 2018 s'han donat a conèixer les dades sobre l'audiència de les diferents emissores de ràdio, a partir de la primera onada de l'Estudi General de Mitjans (EGM).
En relació amb l'últim estudi realitzat a finals de l'any passat, ​​Ràdio Estel compta amb ​​3.000 oients diaris més,​​ 13.000 en total, i ​​6.000 oients més, ​​34.000 en total, pel que fa l´​'audiència acumulada, que quantifica el nombre de persones que tenen ​​Ràdio Estel com una de les seves emissores preferides.
Pel que fa a comarques, on comptem amb més oients, segons aquest estudi, és al Tarragonès, al Barcelonès, al Vallès Occidental i a la Selva, seguides de l'Anoia, el Baix Empordà, el Baix Llobregat, el Gironès, el Maresme i el Vallès Oriental.
 
Agraïm a tots els nostres oients el seu suport i la seva fidelitat.

Més actualitat

CINEMA

CULTURA

ENTREVISTES

Isabel Rocatti, Pep Munné i Miguel Llorens: “«Cowgirl» és un redescobriment del desig de viure”

Isabel Rocatti, Pep Munné i Miguel Llorens a la peli Cowgirl

Parlem amb el codirector Miguel Llorens i els actors Isabel Rocatti i Pep Munné sobre 'Cowgirl', una comèdia romàntica situada al món rural

2 juny 2026

Redacció

ESGLÉSIA

ESGLÉSIA CATALUNYA

El català i la benedicció a la Sagrada Família: "Hi ha coses en què hem pressionat i altres que no depenen tant de nosaltres"

Mossèn Teixidó, delegat de Litúrgia de l’arquebisbat de Barcelona, defensa que durant la celebració hi ha bastants elements en català

2 juny 2026

Redacció

ENTREVISTES

ESGLÉSIA

La música, protagonista en el viatge de Lleó XIV a Catalunya

Carlos Checa, director de la Jove Orquestra Simfònica de Barcelona, dona nous detalls de com serà la música que acompanyarà el viatge de Lleó XIV

2 juny 2026

Redacció