
A partir d’aquest dilluns 9 de febrer Ràdio Estel fa canvis a la seva programació matinal amb l’objectiu de consolidar el format informatiu del Matí a Ràdio Estel conduït per Mercè Raga. Des d’aquesta setmana l’informatiu començarà just després de l’emissió de les Laudes sense esperar que siguin les 8 del matí en punt.
A més, Mercè Raga es posa al capdavant de tot el format fins a la una del migdia. Així, doncs, es dona una major cohesió en la franja de 8 a 13 h tot i que es mantenen dins d’El Matí els continguts culturals elaborats per Joan Trias.
Nova App
Aprofitant aquesta nova etapa que obre l’emissora també es presenta una millora de l’aplicació per a telèfons mòbils amb la incorporació de notícies i d'entrevistes destacades que s’han emès per Ràdio Estel. La nova aplicació està disponible des d’avui per a dispositius Android i d’aquí unes setmanes també es podrà descarregar per a dispositius que funcionen amb iOS.
Amb llum pròpia
A més, Ràdio Estel ha reestrenat aquest mes de febrer el programa Amb Llum Pròpia 2.0. Un nou format d’entrevistes amb profunditat que descobrirà el vessant més humà i social dels protagonistes més rellevants del panorama català. L’espai vol ser un homenatge a l'històric espai 'Amb llum pròpia', que durant setze anys va presentar el recentment traspassat Joan Armengol. En aquesta segona etapa el programa serà presentat i dirigit pel periodista Eduard Buil.
L’espai s'emet cada divendres de 15 a 16 h de la tarda i es poden recuperar a la carta a través de la web ràdioestel.cat. El programa aposta per converses reposades i properes que van més enllà del discurs habitual. En un ambient de confiança, els convidats mostraran el seu vessant més social i humà, compartint vivències, valors i perspectives personals. Són entrevistes profundament humanes que revelen l’essència de cada convidat. El programa dona veu a perfils diversos del panorama català, com ara xefs, esportistes, actors, músics i altres referents de l’àmbit cultural i social.



