En directe

Fórmula Estel

ESGLÉSIA CATALUNYA

Relleu a la direcció del setmanari «Catalunya Cristiana»

El patronat de la Fundació Catalunya Cristiana, que presideix l’arquebisbe de Barcelona, el cardenal Joan Josep Omella, ha nomenat Mn. Miquel Ramón Fuentes com a…

2 juliol 2021

Redacció

Comparteix

El patronat de la Fundació Catalunya Cristiana, que presideix l’arquebisbe de Barcelona, el cardenal Joan Josep Omella, ha nomenat Mn. Miquel Ramón Fuentes com a nou director del setmanari Catalunya Cristiana, en substitució de Mn. Jaume Aymar Ragolta, que ho ha estat durant gairebé tretze anys (des del setembre del 2008).  


Miquel Ramón Fuentes és llicenciat en Bioquímica per la Universitat de Barcelona (1999) i llicenciat en Filosofia per la Pontifícia Universitat Gregoriana de Roma (2009), on va obtenir el títol de doctor. Actualment, és professor de la Facultat de Filosofia de Catalunya (URL), rector de la parròquia de Sant Ramon de Penyafort i canonge de la catedral de Barcelona. Nascut a Barcelona el 14 de març del 1976, va fer els estudis eclesiàstics a la Facultat de Teologia de Catalunya i els va ampliar a Roma. Va ser ordenat prevere el 22 de juny del 2008 a la catedral de Barcelona. Ha estat viceconsiliari de la Universitat Abat Oliba-CEU i secretari general de l’Ateneu Universitari Sant Pacià. Ha estat formador del Seminari Conciliar de Barcelona.


El nou director de Catalunya Cristiana treballarà de forma coordinada amb el director de Ràdio Estel, el periodista Toni Hervás. Tots dos mitjans de comunicació d’ideari cristià comencen una nova etapa d’impuls i millora, i de vinculació amb l’arquebisbat de Barcelona. 


La nova etapa s’inicia per fer possible dos projectes econòmicament viables i amb una major audiència, mantenint les plantilles actuals amb la previsió d’afegir talent jove i amb una oferta comunicativa transversal per fer arribar el missatge cristià a la societat. També està previst enriquir els continguts a oferir pels dos mitjans amb la inclusió de noves i diferents sensibilitats intel·lectuals i eclesials.


 «Desitjo que mossèn Miquel Ramón, en col·laboració amb el nou director de Ràdio Estel, el senyor Toni Hervás, sumin els seus esforços per liderar aquest equip humà al servei dels lectors i dels oients», ha manifestat mossèn Jaume Aymar en el seu escrit de comiat. «Tinc la certesa que amb la seva gestió professional, els bisbes de Catalunya, els preveres, els diaques, els religiosos i religioses al servei del Poble de Déu, valoraran encara més aquests grans instruments al servei de l’evangelització en el si d’una Església en sortida».


Catalunya Cristiana és l’únic setmanari catòlic que es publica a Catalunya. Editat en català i castellà, va ser fundat el 1979 pels sacerdots Joan E. Jarque i Francesc Malgosa.

 

 

Més actualitat

LLIBRES

MÚSICA

Jordi Novell: "La música i el disseny han de córrer en el mateix pla"

Jordi Novell

Parlem amb l'editor d’Enderrock Llibres, Jordi Novell, sobre el nou llibre 'Art & Música. Antologia gràfica de la discografia catalana'

7 gener 2026

Redacció

SOCIETAT

Badalona Acull denuncia el "menyspreu" de l'Ajuntament cap a les persones sense llar

L'entitat critica que les mesures implantades per les baixes temperatures no són útils i que s'han de flexibilitzar

7 gener 2026

Redacció

CULTURA

ENTREVISTES

LLIBRES

Alberto Gómez: "Quan escrius una carta a mà, despulles els teus sentiments"

Alberto Gómez

Parlem amb Alberto Gómez, una de les veus que conformen el llibre 'Cartes d'amor', publicat per l'editorial Columna

5 gener 2026

Redacció