A la Fórmula Estel ens posem al dia de les notícies a les 8 del matí amb Borja de Maria i amb la ronda informativa per Catalunya i Andorra.
Cada dia demanem un Comentari de l’Actualitat. Aquest dimecres ha estat Lluis Foix, periodista, que ha valorat el missatge de Felip VI sobre la situació a Catalunya: "El rei repeteix quina és la posició del govern. Em va semblar que era el pòrtic d'una intervenció de l’Estat a Catalunya".
L’endemà de l’aturada general, hem parlat amb Dolors Llobet, representant de Comissions Obreres a la Taula de la Democràcia: "Hem donat una lliçó a la gent d’aquest país que som gent pacífica i que estem en contra de les actituts violentes”.
La psicòloga Laura Majadas, amb Francesc Triola a la presentació, han participat un dimecres més en la secció Vull Treballar, fent émfasi a la comunicacio interpersonal i intrapersonal. També ha donat tres consells:
1. No et comparis
2. Reconeix que tens pensaments negatius i canvia-ls
3. Fes-te crítiques constructives
Recupera la primera hora de la Formula Estel