A partir de les 8 arriba cada dia la Fórmula Estel a RàdioEstel amb informació, actualitat i bona música.
Hem parlat dels desencadenants i claus del gir independentista a Catalunya amb Salvador Cardús, sociòleg, periodista, escriptor i doctor en Ciències Econòmiques: "A finals dels 90 - principis del segle XX, amb majoria absoluta del PP, es comencen a retallar competències autonòmiques i es respón amb una proposta d'Estatut". Cardús també ha destacat el canvi del perfil dels sobiranistes: “Fins el 2006 a les meves conferències venia gent de 35 a 45 anys amb cara d’enfadat. Des del 2007-2008 va començar a venir gent de totes les edats, i cada cop venien més dones, i ara sempre hi ha més dones que homes parlant de política”.
Guillem Pursals, politòleg, al Comentari de l’Actualitat, ha destacat la bona feina d’Espanya en la visita als Estats Units, amb grans acords en Defensa.
I cada dimecres, a la secció Vull treballar, amb Laura Majadas i Francesc Triola, us ajudem a viure aquest temps de buscar feina, avui amb les claus per gestionar la crisi.
Recupera la primera hora de la Fórmula Estel
Més actualitat
CINEMA
CULTURA
ENTREVISTES
Fernando González Molina i Enric Auquer: "Els odis no arribaran mai a res bo"

Parlem amb el director Fernando González Molina i l'actor Enric Auquer sobre 'Cronos', el thriller que relata la investigació policial del 17-A
8 setembre 2026
Glòria Romero, 
Joan Trias, 
ENTREVISTES
POLÍTICA
Josep Rull: “La prioritat hauria de ser apropar la Diada als catalans abans que portar-la a Extremadura”

El president del Parlament és entrevistat a 'La Nit és nostra' de Ràdio Estel on parla sobre la Diada, la crisi migratòria a Ceuta i l’extrema dreta
8 setembre 2026
Eduard Buil, 
Judit Casellas, 

