L'italià Salvatore Ádamo serà el protagonista de la Fórmula Estel d'aquest dilluns. Ens aproparem a les seves cançons i melodies romàntiques. Cantant eminentment romàntic, Adamo ha sabut transformar escenes de la vida quotidiana en versos carregats de poesia i romanticisme, Jacques Brel el va qualificar de "tendre jardiner de l'amor", però també ha defensat que la música de varietat ha de ser un reflex dels problemes del seu temps: després de la cançó «Inshallah», inspirada en el conflicte araboisraelià del 1967, va denunciar per exemple el règim de Franco amb «Manuel» (1976) o l'escàndol de la pobresa amb «Sans domicile» (1995). Entre els seus èxits, es troben «Un mechón de tu cabello», «Mis manos en tu cintura» i «La beauté des femmes».
Més actualitat
SANITAT
Els metges carreguen contra el Govern: "Estem envaïts per uns dirigents que no tenen cap sensibilitat amb un acte mèdic"

El portaveu del Col·legi de Metges de Catalunya, Xavier Lleonart, retreu el pla de la Generalitat d'incentivar els CAP que redueixin les baixes laborals
16 febrer 2026
Redacció, 

