En directe

Sense distància

CULTURA

Santi Balmes: "Si jo pogués, seria Banksy"

El líder de Love of Lesbian presenta 'Ejército de salvación', el nou disc de la banda

13 desembre 2024

Redacció

Comparteix
Ejército de salvación

Santi Balmes, el líder del grup Love of Lesbian, reconeix que no s'acaba de sentir del tot còmode amb la portada del seu nou disc Ejército de salvación. Durant una entrevista a El Matí de Ràdio Estel ha explicat que té un conflicte amb la seva imatge fotogràfica perquè no s'agrada. De fet, ha confessat que està "bastant enfonsat perquè és el millor disc i és una portada que a mi no em diu gaire". Per això, ha reconegut que li agradaria ser com l'artista britànic anònim Banksy.

Ejército de salvación

El cantant de la banda també ha explicat com serà la gira de presentació del seu nou treball, que arrenca el proper 8 de gener a la Sala Apolo de Barcelona. Ejército de salvación és el desè àlbum de Love of Lesbian. Un disc que és un homenatge a l’amistat i a la fraternitat, i també un agraïment a totes les persones que han fet possible els 25 anys d’aquesta banda que és tot un referent de l'escena indie catalana i internacional. 

Escolta l'entrevista a Santi Balmes, líder de 'Love of Lesbian'

0:00 / 0:00

Més actualitat

CULTURA

ENTREVISTES

David Serrano i Ángela Cervantes: "Trobo a faltar que s’aposti per una comèdia més adulta”

El director i l'actriu presenten 'Lapönia', una pel·lícula per riure i reflexionar sobre la nostra pròpia cultura i el que la fonamenta

27 març 2026

Redacció

RÀDIO ESTEL

RELIGIÓ

Ràdio Estel ofereix una cobertura especial per Setmana Santa

Ràdio Estel retransmet en directe les diverses litúrgies i actes de pietat de la commemoració cristiana de la passió de Crist

27 març 2026

Redacció

SOCIETAT

'Ve, torna i viu': La campanya per frenar els accidents de trànsit

L’Associació STOP Accidents llança aquesta campanya davant la previsió de gran mobilitat d'aquesta Setmana Santa

27 març 2026

Redacció