En directe

El Matí a Ràdio Estel

CULTURA

Santi Balmes: "Si jo pogués, seria Banksy"

El líder de Love of Lesbian presenta 'Ejército de salvación', el nou disc de la banda

13 desembre 2024

Redacció

Comparteix
Ejército de salvación

Santi Balmes, el líder del grup Love of Lesbian, reconeix que no s'acaba de sentir del tot còmode amb la portada del seu nou disc Ejército de salvación. Durant una entrevista a El Matí de Ràdio Estel ha explicat que té un conflicte amb la seva imatge fotogràfica perquè no s'agrada. De fet, ha confessat que està "bastant enfonsat perquè és el millor disc i és una portada que a mi no em diu gaire". Per això, ha reconegut que li agradaria ser com l'artista britànic anònim Banksy.

Ejército de salvación

El cantant de la banda també ha explicat com serà la gira de presentació del seu nou treball, que arrenca el proper 8 de gener a la Sala Apolo de Barcelona. Ejército de salvación és el desè àlbum de Love of Lesbian. Un disc que és un homenatge a l’amistat i a la fraternitat, i també un agraïment a totes les persones que han fet possible els 25 anys d’aquesta banda que és tot un referent de l'escena indie catalana i internacional. 

Escolta l'entrevista a Santi Balmes, líder de 'Love of Lesbian'

0:00 / 0:00

Més actualitat

SOCIETAT

Filo Cañete: “Feia anys que reclamava més presència policial als carrers de Sant Adrià” 

tiroteig Sant Adrià del Besòs

L’alcaldessa defensa el desplegament dels mossos al barri de la Mina les vint-i-quatre hores del dia. “És excepcional”

10 gener 2025

Redacció

SOCIETAT

Joan Delort acusa Carlos Mazón de ser “un Pinotxo amb potes” 

Joan Delort

El recent jubilat director dels Bombers diu que la gestió de la Dana al País Valencià va ser “un desastre” i que les morts eren “evitables” i ha acusat “d’incompetència” el govern de la Generalitat Valenciana

9 gener 2025

Redacció

SANITAT

Jacobo Mendioroz: “Cal ser més proactius i no assumir que cada any tenim aquests pics de grip” 

pics de grip

El subdirector general de Vigilància Epidemiològica creu que la percepció de risc ha baixat, ja que la població no és conscient que la grip també causa morts

8 gener 2025

Redacció