Durant tot el maig, per desig del Papa Francesc, es resarà el Rosari en trenta santuaris d’arreu del món. Ells es faran promotors de la pregària entre els fidels, les famílies i les comunitats. Aquesta marató diària de pregària es presenta sota el lema "Des de tota l'Església s'eleva incessantment l'oració cap a Déu", per invocar el final de la pandèmia. Serà a les 18.00h, cada dia del mes, i es podrà seguir en directe pels canals oficials de la Santa Seu. Recordem que l’any passat, el mateix pontífex ja va fer una crida a pregar per aquest objectiu.
Pots resar el Rosari diariament AQUÍ
Més actualitat
ESGLÉSIA
ESGLÉSIA CATALUNYA
SOCIETAT
Marta Otzet: "Volíem transmetre l'agraïment a totes les generacions que han fet possible la Sagrada Família"

La directora de Cultura i Acció Socioeducativa de la Sagrada Família mostra la preocupació que tenien d'expressar el sentit de l'obra de Gaudí
12 juny 2026
Redacció, 


