En directe

Fórmula Estel

AUDIOS

Isaki Lacuesta: "Jo no sé per què els vaig descobrir tan tard"

El director de cinema estrena 'Segundo premio', una pel·lícula sobre el grup 'Los Planetas'

22 maig 2024

Redacció

Comparteix
Segundo premio d'Isaki Lacuesta

Segundo premio d'Isaki Lacuesta arriba als cinemes aquest cap de setmana. El film repassa la història del mític grup espanyol Los Planetas des de diferents punts de vista. En una entrevista al programa Fabricació Pròpia de Ràdio Estel, Lacuesta reconeix que li agrada molt el grup i es pregunta com és que els va descobrir tard i posa en valor que el film "no té res de nostàlgia perquè no només segueixen vius biològicament sinó artísticament perquè continuen fent discos nous". El cineasta també explica que ha rebut missatges de felicitació per part dels integrants de la banda, després que la majoria ja han pogut veure la pel·lícula.

Respecte a l'èxit que han acumulat Los Planetas al llarg dels anys, Lacuesta, després de parlar amb molts fans, està convençut que "hi ha una admiració pels defectes dels altres perquè ens hi reflectim". Segundo premio d'Isaki Lacuesta ha rebut el premi a Millor Pel·lícula espanyola, Millor Direcció i Millor Muntatge al Festival de Cinema de Málaga.

Escolta l'entrevista al director de cinema Isaki Lacuesta

0:00 / 0:00

Més actualitat

CULTURA

ENTREVISTES

Enrico Ianniello i Moreno Bernardi: "Tots naixem perquè estem destinats a la felicitat"

Els actors donen vida a la titella més famosa del món a 'Pinocchio, o el espectáculo de la paternidad'

26 març 2026

Redacció

POLÍTICA

Alejandro Fernández: "L'emergència habitacional correspon al Govern, no als propietaris, donar una resposta"

El president del PP a Catalunya proposa abaixar impostos, alliberar el mercat, donar garanties de cobrament als propietaris i fer un parc públic d'habitatge

26 març 2026

Redacció

CULTURA

ENTREVISTES

Salvador Sunyer: "A Catalunya és complicat finançar un documental si no tens un gran personatge"

El director presenta 'Qui som', en què acompanya la creació artística d'en Blaï i la Camille amb la seva companyia de circ, 'Baro d'Evel'

25 març 2026

Redacció