En directe

Fórmula Estel

Sense categoria

Isaki Lacuesta: "Em semblava absolutament improbable"

'Segundo premio' d'Isaki Lacuesta serà la representant d'Espanya a l'Òscar a millor pel·lícula internacional

18 setembre 2024

Comparteix
'Segundo premio' seleccionada pels Oscars

'Segundo premio', seleccionada pels Oscars per representar Espanya. En una entrevista a El Matí a Ràdio Estel, Isaki Lacuesta s'ha mostrat feliç després de conèixer la notícia. Ha reconegut que, tot i que li semblava "absolutament improbable", durant el cap de setmana aquesta opció s'havia fet més tangible: "He estat en un festival a Santander parlant amb distribuïdors i productors i m'anaven dient que podia ser".

El director de cinema està convençut que Segundo premio, la pel·lícula que recrea la gravació del disc 'Una semana en el motor de un autobús' del grup Los Planetas, tindrà una bona acollida als Estats Units. De fet, ja l'han pogut veure a Seattle i festivals de Washington i, segons ha explicat, "el públic l'ha vist com si fos una pel·lícula seva. Al final la vida de Seattle dels 90 tenia ecos amb el rock and roll dels 90 a Granada".

El film competia amb Marco d’Aitor Arregi i Jon Garaño i La estrella azul de Javier Macipe.

Escolta l'entrevista al director de cinema Isaki Lacuesta

0:00 / 0:00

Més actualitat

SOCIETAT

La Fundació Josep Carreras, salvavides del Manel davant la crisi d'habitatge

La Fundació ha ajudat al pacient a trobar una llar temporal a causa del trasllat de la seva dona i cuidadora

22 maig 2026

Redacció

CULTURA

ENTREVISTES

MÚSICA

Obeses: "Els paradigmes són per trencar-se i per confrontar-s'hi"

Obeses

Parlem amb Arnau Tordera i Jaume Coll, membres del grup Obeses, sobre 'Diàstole', el segon volum que completa 'l’Ai al Cor', el seu sisè disc

22 maig 2026

Redacció

ESGLÉSIA

ESGLÉSIA CATALUNYA

ESGLÉSIA ESPANYA

ESGLÉSIA MÓN

PAPA LLEÓ

RELIGIÓ

ÚLTIMA HORA | Viatge apostòlic del papa Lleó XIV a Catalunya

Des de Ràdio Estel us oferim la informació més rellevant del viatge apostòlic de Lleó XIV a Catalunya amb entrevistes als protagonistes

22 maig 2026

Redacció