En directe

Fórmula Estel

Sense categoria

Isaki Lacuesta: "Em semblava absolutament improbable"

'Segundo premio' d'Isaki Lacuesta serà la representant d'Espanya a l'Òscar a millor pel·lícula internacional

Publicat: 18/09/2024 12:18 Actualitzat: 18/01/2026 21:44

Comparteix
'Segundo premio' seleccionada pels Oscars

'Segundo premio', seleccionada pels Oscars per representar Espanya. En una entrevista a El Matí a Ràdio Estel, Isaki Lacuesta s'ha mostrat feliç després de conèixer la notícia. Ha reconegut que, tot i que li semblava "absolutament improbable", durant el cap de setmana aquesta opció s'havia fet més tangible: "He estat en un festival a Santander parlant amb distribuïdors i productors i m'anaven dient que podia ser".

El director de cinema està convençut que Segundo premio, la pel·lícula que recrea la gravació del disc 'Una semana en el motor de un autobús' del grup Los Planetas, tindrà una bona acollida als Estats Units. De fet, ja l'han pogut veure a Seattle i festivals de Washington i, segons ha explicat, "el públic l'ha vist com si fos una pel·lícula seva. Al final la vida de Seattle dels 90 tenia ecos amb el rock and roll dels 90 a Granada".

El film competia amb Marco d’Aitor Arregi i Jon Garaño i La estrella azul de Javier Macipe.

Escolta l'entrevista al director de cinema Isaki Lacuesta

0:00 / 0:00

Més actualitat

CULTURA

ENTREVISTES

LLIBRES

Oriol González Tura: "L’escola està vista com una eina de consum"

Oriol González Tura

Parlem amb el professor, editor i filòleg Oriol González Tura sobre el seu darrer assaig 'Un incís sobre educació i llenguatge'

29 setembre 2026

Glòria Romero, 

Joan Trias, 

HABITATGE

SOCIETAT

Fra Xabier Gómez: "L'emergència d'habitatge necessita una altura de mires"

El bisbe de Sant Feliu demana als partits polítics que posin al centre la realitat de la gent i oblidin els interessos electorals

29 setembre 2026

HABITATGE

Jaime Palomera: “A Espanya els contractes de lloguer es poden acabar de manera molt arbitrària”

El codirector d'IDRA, Jaime Palomera, considera “difícil” l’esborrany del decret d’habitatge pels debats que planteja

29 setembre 2026

Glòria Romero, 

Mercè Raga,