Aquest dimecres, a Ràdio Estel, us preguntem:
La terrible situació a Síria és culpa sobretot de la comunitat internacional?
- Sí. Amb una acció ràpida d’interposició i mediació, s’hauria evitat aquesta llarga guerra.
- No. És un polvorí intern que ha esclatat pel despotisme de Baixar Al Assad.
- Són culpes molt repartides. El més important ara és trobar solucions.
En el programa El mirador de l'actualitat (19:25h) analitzarem aquest dimecres el final de la guerra a Síria, una possibilitat sense alternatives esperançadores:
- L’exemple d’Alep, ciutat assetjada on milers de persones han vist perillar la seva vida els últims dies.
- La necessària implicació internacional en una situació en què la derrota de tothom està “assegurada”.
- DAESH i la seva amenaça des de Síria a tot el món.
En el col·loqui, participaran Jordi Armadans, director de Fundipau, Àlex Maghakian, sirià, viu a Catalunya i Jaume Vives, escriptor, llicenciat en Ciències Polítiques i amb experiència de viatges a Síria.
Més actualitat
Sense categoria
Plataforma per la Llengua: “Hi ha molta ràbia en l’obra de teatre contra el català. Va ser molt dolorós i desagradable”

La directora de l’entitat, Rut Carandell, valora l’obra de teatre contra el català que va contractar l’Ajuntament de Barcelona durant la presentació de l’informe de l’Observatori de les Discriminacions
11 juliol 2025