En directe

Sense distància

RÀDIO ESTEL

"S'ha incrementat exponencialment la violència dels grafiters"

Els treballadors de TMB denuncien l’increment de la violència dels grafiters que es colen als Metros per a pintar els vagons. Baptista Silanes, membre del…

Publicat: 20/06/2018 10:40 Actualitzat: 13/10/2021 20:29

Comparteix
Els treballadors de TMB denuncien l’increment de la violència dels grafiters que es colen als Metros per a pintar els vagons. Baptista Silanes, membre del sindicat del Metro de CCOO, ha explicat a Fórmula Estel: “S’ha incrementat exponencialment la violència dels grafiters (...) Actuacions a cops de pedra contra els trens, i els vidres han esquitxat al personal de dins de la cabina del Metro, cops de pedra contra vigilants, baixen amb pals, qualsevol estri que puguin fer servir d’arma, fins i tot hi ha companys que diuen que van baixar amb una tàser a Can Boixeres”.
El treballador de TMB ha afegit: “Saben, de vegades millor que els propis treballadors, per on poden entrar: conductes de ventilació, rebenten cadenats, troben forats a les sortides d’emergències…”.
En aquesta primera hora de dimecres també hem parlat de l’actualització de la nova classificació internacional de malalties que ha dut a terma la OMS (Organització Mundial de la Salut), amb el president de Metges cristians de Catalunya, Adalbert Marquès: “És un canvi que ve per les pressions de certs grups, dels lobbies al voltant de l’OMS. Era esperable”, ha afirmat Marquès. 
I també us hem avançat l’acte d’aquest dimecres a les 6 de la tarda de la UOC al Palau de la Musica Catalana: Jornada Alumni Barcelona 2018 que porta com a títol la realitat en clau de gènere, sobre el moviment feminista. 


Pots escoltar l'hora informativa de la Fórmula Estel

Més actualitat

EDUCACIÓ

ENTREVISTES

Meritxell Ruiz reclama fugir de "posicions extremes" en la crisi d'educació

La secretària general de la Fundació Escola Cristiana de Catalunya subratlla que cal establir diàleg per desencallar el conflicte

8 setembre 2026

Guillem Andrés

Mercè Raga

CINEMA

CULTURA

ENTREVISTES

Fernando González Molina i Enric Auquer: "Els odis no arribaran mai a res bo"

Fernando González Molina i Enric Auquer

Parlem amb el director Fernando González Molina i l'actor Enric Auquer sobre 'Cronos', el thriller que relata la investigació policial del 17-A

8 setembre 2026

Glòria Romero

Joan Trias

ENTREVISTES

POLÍTICA

Josep Rull: “La prioritat hauria de ser apropar la Diada als catalans abans que portar-la a Extremadura” 

El president del Parlament és entrevistat a 'La Nit és nostra' de Ràdio Estel on parla sobre la Diada, la crisi migratòria a Ceuta i l’extrema dreta

8 setembre 2026

Eduard Buil

Judit Casellas