Els treballadors de TMB denuncien l’increment de la violència dels grafiters que es colen als Metros per a pintar els vagons. Baptista Silanes, membre del sindicat del Metro de CCOO, ha explicat a Fórmula Estel: “S’ha incrementat exponencialment la violència dels grafiters (...) Actuacions a cops de pedra contra els trens, i els vidres han esquitxat al personal de dins de la cabina del Metro, cops de pedra contra vigilants, baixen amb pals, qualsevol estri que puguin fer servir d’arma, fins i tot hi ha companys que diuen que van baixar amb una tàser a Can Boixeres”.
El treballador de TMB ha afegit: “Saben, de vegades millor que els propis treballadors, per on poden entrar: conductes de ventilació, rebenten cadenats, troben forats a les sortides d’emergències…”.
En aquesta primera hora de dimecres també hem parlat de l’actualització de la nova classificació internacional de malalties que ha dut a terma la OMS (Organització Mundial de la Salut), amb el president de Metges cristians de Catalunya, Adalbert Marquès: “És un canvi que ve per les pressions de certs grups, dels lobbies al voltant de l’OMS. Era esperable”, ha afirmat Marquès.
I també us hem avançat l’acte d’aquest dimecres a les 6 de la tarda de la UOC al Palau de la Musica Catalana: Jornada Alumni Barcelona 2018 que porta com a títol la realitat en clau de gènere, sobre el moviment feminista.
Més actualitat
POLÍTICA
Antoni Bayona defensa que la llei d'amnistia "es pot emparar en la Constitució" tot i que "és un text rígid que és víctima de si mateix"

L'exlletrat del Parlament que es va posicionar en contra del referèndum l'any 2017, avala la consulta pactada entre Junts i el PSOE
6 desembre 2023
Redacció,