En directe

Vespres

RÀDIO ESTEL

"Si la gent gran no és activa es queda tancada i després tenim els problemes que tenim", Àngel Rodríguez

Barcelona acollirà des de dimecres 27 d’abril fins a dissabte 30 la Fira Gran, el 18è Saló de la Gent Gran de Catalunya. Una fira…

Publicat: 25/04/2016 09:00 Actualitzat: 13/10/2021 20:31 per @BorjaDeMaria

Comparteix
Barcelona acollirà des de dimecres 27 d’abril fins a dissabte 30 la Fira Gran, el 18è Saló de la Gent Gran de Catalunya. Una fira que acollirà 450 activitats gratuïtes per a promoure l’envelliment actiu, i que tindrà lloc a les Drassanes de Barcelona. Aquest matí de dilluns han presentat aquesta nova edició Juli Simón, director de Fira Gran, i Àngel Rodríguez, portaveu de FiraGran.
L’entrada és lliure i totes les activitats són gratuïtes. No es ven res, és una fira informativa”, ha apuntat Juli Simón. Estar al dia dels interessos d’aquest públic “és molt estressant”. “Fa 18 anys les necessitats de la gent gran eren unes altres", ha explicat Simón.
A Fira Gran hi participaran més de 100 entitats, empreses i institucions, que mostraran els seus programes, iniciatives i productes dirigits a persones grans. Per a Àngel Rodríguez, portaveu de FiraGran, la clau és "continuar sent actius durant l'envelliment: si no hi ha aquesta visió la gent gran es queda tancada i després tenim els problemes que tenim"
Fira Gran serà un punt de trobada i un referent per a les persones grans de tot Catalunya que porten una vida activa i participativa.
Escolta l'entrevista sobre Fira Gran (minut 26)

Més actualitat

CULTURA

Toni Vives: "El Joan Roca es va sentir superrealitzat fins a l'últim moment"

El propietari de la botiga "Discos Xocolat" a Palma de Mallorca destaca el pepr del baixista en la construcció d'Antònia Font

23 juliol 2026

Guillem Andrés

Oriol Francisco

CULTURA

ENTREVISTES

TEATRE

Rodrigo García i Assun Planas: "L'art serveix perquè tota la resta funcioni"

Rodrigo García i Assun Planas

Parlem amb el director Rodrigo Garcia Olza i l'actriu Assun Planas sobre 'L'esquerda en el món', una obra de l'alemany Roland Schimmelpfennig

23 juliol 2026

Glòria Romero

Joan Trias

SOCIETAT

“Quan la sanitat esdevé refugi”: el Palau Robert mostra l'acollida d’infants palestins en hospitals catalans

L'exposició retrata l'impacte de la guerra sobre el sistema sanitari a Gaza i l'atenció mèdica que alguns infants han rebut a Catalunya

23 juliol 2026

Generalitat de Catalunya