En directe

Cocodril Club

AUDIOS

Sole Giménez: "Hi ha un edatisme molt clar en el món de la música"

La cantant celebra 40 anys dedicats a la música amb un àlbum en directe

Publicat: 09/01/2024 18:51 Actualitzat: 18/01/2026 22:10

Comparteix
Sole Giménez

La cantant Sole Giménez denuncia la discriminació que pateixen les dones músiques a mesura que van fent anys. De fet, ha reivindicat l'experiència a l'hora de deixar empremta en aquest sector. També considera que es tracta d'un àmbit molt masculinitzat, tant des del punt de vista creatiu com tècnic, i ho atribueix a la falta de referents femenins.

En una entrevista al programa Fabricació Pròpia, ha reconegut que, tot i portar quatre dècades dalt dels escenaris, continua emocionant-se com el primer dia. De fet, ha explicat que la gira de celebració d'aquests 40 anys està sent "un retrobament amb el públic i amb les cançons". I és que després de molts anys sense fer-ho, torna a cantar algunes de les cançons que cantava amb el grup Presuntos implicados. És per això que ha augurat que el concert del pròxim 26 de gener al Palau de la Música serà molt emocionant.

En aquestes 4 dècades, Sole Giménez ha col·laborat i compartit escenari amb grans artistes com Joaquín Sabina, Víctor Manuel, Ana Belén, Dani Martín, entre molts altres.

Entrevista a la cantant Sole Giménez

0:00 / 0:00

Més actualitat

EDUCACIÓ

50 anys de La Bressola: "La història d'un miracle permanent"

L'escola és la història d'èxit de la immersió lingüística en català a la Catalunya Nord

18 setembre 2026

Guillem Andrés

Mercè Raga

CULTURA

DOCUMENTALS

ENTREVISTES

Carles Prats: "La de Montserrat és una comunitat monàstica molt especial"

Carles Prats

Parlem amb el director de documentals Carles Prats sobre 'El temps de Montserrat', una peça que ens permet passar 24 hores amb els monjos

18 setembre 2026

Glòria Romero

Joan Trias

SOCIETAT

Núria Salán: "Si no hi hagués un mercat negre, no es robaria el coure"

La vicepresidenta de la Societat Catalana de Tecnologia destaca que la gran qualitat del coure de la xarxa viària en potencia el seu robatori

18 setembre 2026

Guillem Andrés

Mercè Raga