En directe

Vespres

AUDIOS

Sole Giménez: "Hi ha un edatisme molt clar en el món de la música"

La cantant celebra 40 anys dedicats a la música amb un àlbum en directe

9 gener 2024

Comparteix
Sole Giménez

La cantant Sole Giménez denuncia la discriminació que pateixen les dones músiques a mesura que van fent anys. De fet, ha reivindicat l'experiència a l'hora de deixar empremta en aquest sector. També considera que es tracta d'un àmbit molt masculinitzat, tant des del punt de vista creatiu com tècnic, i ho atribueix a la falta de referents femenins.

En una entrevista al programa Fabricació Pròpia, ha reconegut que, tot i portar quatre dècades dalt dels escenaris, continua emocionant-se com el primer dia. De fet, ha explicat que la gira de celebració d'aquests 40 anys està sent "un retrobament amb el públic i amb les cançons". I és que després de molts anys sense fer-ho, torna a cantar algunes de les cançons que cantava amb el grup Presuntos implicados. És per això que ha augurat que el concert del pròxim 26 de gener al Palau de la Música serà molt emocionant.

En aquestes 4 dècades, Sole Giménez ha col·laborat i compartit escenari amb grans artistes com Joaquín Sabina, Víctor Manuel, Ana Belén, Dani Martín, entre molts altres.

Entrevista a la cantant Sole Giménez

0:00 / 0:00

Més actualitat

CULTURA

ENTREVISTES

LLIBRES

Bernat Gimeno: "El discurs de l'extrema dreta és tan simple que és molt entendible"

Bernat Gimeno

Parlem amb el periodista i escriptor Bernat Gimeno sobre la seva primera novel·la 'Set de poder', editada per Rosa dels Vents

17 abril 2026

Redacció

CULTURA

Yeray S. Iborra: "La connexió de Rosalía amb el públic barceloní és molt forta"

El coautor de 'Buscant la Rosalía' destaca l'evolució de la cantant catalana des dels seus inicis fins a ser una superestrella mundial

17 abril 2026

Redacció

CULTURA

ENTREVISTES

TEATRE

Marcel Clement i Berta Pipó: "Hem oblidat que el teatre no és només realisme"

Marcel Clement i Berta Pipó

Parlem amb el dramaturg Marcel Clement i l'actriu Berta Pipó sobre '[Agon]IA', a la Sala Fènix amb la companyia El Corb fins al 3 de maig

16 abril 2026

Redacció