En directe

Fórmula Estel

AUDIOS

Sole Giménez: "Hi ha un edatisme molt clar en el món de la música"

La cantant celebra 40 anys dedicats a la música amb un àlbum en directe

9 gener 2024

Comparteix
Sole Giménez

La cantant Sole Giménez denuncia la discriminació que pateixen les dones músiques a mesura que van fent anys. De fet, ha reivindicat l'experiència a l'hora de deixar empremta en aquest sector. També considera que es tracta d'un àmbit molt masculinitzat, tant des del punt de vista creatiu com tècnic, i ho atribueix a la falta de referents femenins.

En una entrevista al programa Fabricació Pròpia, ha reconegut que, tot i portar quatre dècades dalt dels escenaris, continua emocionant-se com el primer dia. De fet, ha explicat que la gira de celebració d'aquests 40 anys està sent "un retrobament amb el públic i amb les cançons". I és que després de molts anys sense fer-ho, torna a cantar algunes de les cançons que cantava amb el grup Presuntos implicados. És per això que ha augurat que el concert del pròxim 26 de gener al Palau de la Música serà molt emocionant.

En aquestes 4 dècades, Sole Giménez ha col·laborat i compartit escenari amb grans artistes com Joaquín Sabina, Víctor Manuel, Ana Belén, Dani Martín, entre molts altres.

Entrevista a la cantant Sole Giménez

0:00 / 0:00

Més actualitat

CULTURA

ENTREVISTES

TEATRE

Rubén de Eguía i Júlia Truyol: "El que amaga el tema de l’habitatge és que amb el salari actual no es pot viure"

Rubén de Eguía i Júlia Truyol

Conversem amb el director Rubén de Eguía i l'actriu Júlia Truyol sobre 'Llogatera', l’obra del Teatre Akadèmia de Barcelona

18 setembre 2025

Redacció

SOCIETAT

La creu de la Torre de Jesús de la Sagrada Família començarà a veure la llum aquest setembre

Sagrada Família

La construcció de la Torre ja ha arribat als 155 metres d’alçada i està prevista que assoleixi els 172 metres i mig al juny del 2026

18 setembre 2025

Redacció

Sense categoria

Argüello i Illa defensen el diàleg entre diferents per afavorir la convivència a Espanya

Argüello i Illa defensen el diàleg entre diferents per afavorir la convivència a Espanya 

El president de la Conferència Episcopal Espanyola i el de la Generalitat han participat en una xerrada organitzada per la Fundació Pablo VI

17 setembre 2025