En directe

Fórmula Estel

AUDIOS

L'administració 336 del centre comercial Arenas Barcelona reparteix quatre cinquens premis i dècims del primer

Ràdio Estel és testimoni en directe de l'alegria del director de l'administració, Víctor Fernández, i del seu equip a mesura que sortien els premis

22 desembre 2023

Comparteix

Quan el primer cinquè premi de la Loteria de Nadal 2023 ha sortit, la redactora de Ràdio Estel Olma Giró s'ha desplaçat a l'administració 336 del centre comercial Arenas de Barcelona.

Víctor Fernández, el director, ho celebrava amb el seu equip i ens explicava que tenien una pedra d'or per la qual els clients fregaven el premi. Potser aquest és el secret? Perquè després han arribat quatre cinquens premis més i la Grossa! 896.000 euros en premis!

En resum: Olma Giró s'ha passat el matí a l'administració del centre comercial Arenas de Barcelona sent testimoni de la seva alegria.

ESCOLTA LA CRÒNICA AQUÍ!

CRÒNICA: L'administració 336 del centre comercial Arenas Barcelona reparteix quatre cinquens premis i dècims del primer

0:00 / 0:00

896.000 euros

Més actualitat

CULTURA

ENTREVISTES

Debat: com està el món cultural?

Quin és l'estat de la cultura catalana?

Parlem amb diverses personalitats del món cultural català per conèixer els principals reptes que haurà d’afrontar aquesta temporada.

8 setembre 2025

Redacció

ACTUALITAT

INTERNACIONAL

"Estem determinats a arribar a la franja de Gaza"

Embarcacions de la flotilla de Gaza

Jordi Coronas, regidor d'ERC i membre d'una de les embarcacions de la flotilla, reclama accions als governs

8 setembre 2025

Redacció

RÀDIO ESTEL

Ràdio Estel reforça l’informatiu matinal i manté l’aposta pel seguiment de la litúrgia amb una dedicació especial a l’Any Gaudí 

Ràdio Estel comença la temporada el 8 de setembre amb una nova graella, dissenyada per a acompanyar els oients des de primera hora del matí

3 setembre 2025

Redacció