En directe

Fórmula Estel

AUDIOS

"Tenim mal entesa la definició de l'èxit"

L'actor Sergio Matalama i l'actriu Marta Bayarri reflexionen sobre l'èxit i el fracàs en una entrevista a 'La Caravana'

20 març 2024

Redacció

Comparteix
Els actors Sergio Matamala i Marta Bayarri, a 'La Caravana' de Ràdio Estel | RÀDIO ESTEL
Els actors Sergio Matamala i Marta Bayarri, a 'La Caravana' de Ràdio Estel | RÀDIO ESTEL

"Tenim mal entesa la definició de l'èxit", diu l'actriu Marta Bayarri. "Si l'èxit és una cosa només externa a nosaltres i significa assolir grans fites predefinides a la societat (molts diners, fama, reconeixement...) tenim un tema.

Aquesta reflexió és una de moltes que han sortit a una entrevista a La Caravana de Ràdio Estel on ella i l'actor Sergio Matamala han formulat moltes més preguntes que respostes. Preguntes que també tenen a veure amb l'impuls que uns pares donen a la seva filla, una nena prodigi del ball urbà, quan surt la possibilitat de signar un contracte milionari. Quina necessitat tenim d'exposar les criatures a realities i talent shows?

Quina necessitat tenim d'exposar les criatures a 'realities' i 'talent shows'?

Matamala i Bayarri són protagonistes de l'obra de teatre 'Fake it. Veure-ho fins que et surti', ara en cartellera a la sala Flyhard. Una obra que va, precisament, de la gestió de l'èxit per part de la família quan un membre jove destaca en una disciplina artística i d'altres temes d'actualitat. "L'èxit és una fita personal de la filla o de nosaltres com a pares? Si no decideixen signar el contracte, estan projectant el fracàs i les seves pors en la filla? O no?

Per a l'obra, Marta Aran i Pau Coya, els creadors, van parlar amb la road manager de Maria Isabel, i tot i que no poden explicar res, perquè tot són assumptes personals, "hi ha anècdotes molt potents".

A l'entrevista, també es va parlar de la projecció que estan agafant les sales de teatre de proximitat. "No m'agrada dir-les 'sales petites' o 'alternatives', conclou Matamala, que també és codirector de la sala Flyhard.

Sergio Matamala i Marta Bayarri, actors: "Tenim malentesa la definició de l'èxit"

0:00 / 0:00

Més actualitat

ENTREVISTES

MÚSICA

Lucrecia: "Tot el que sóc ho he construït a Catalunya"

Parlem amb l'artista Lucrecia sobre '30 anys de salsa, son i boleros', els seus concerts de tancament d'any on commemora tres dècades de trajectòria

23 desembre 2025

Redacció

RÀDIO ESTEL

Les litúrgies de Nadal, a Ràdio Estel

Sintonitza Ràdio Estel per viure en directe les diferents litúrgies que se celebren entre el dia de Nadal i el dia de Reis

23 desembre 2025

Redacció

CÀRITAS

SOCIETAT

Mercè Darnell, Càritas: "La manca de recursos fa que sigui un conflicte de pobres contra pobres"

Càritas sosté que la pobresa estructural és el motiu principal dels conflictes que s'estan vivint a Badalona

23 desembre 2025

Redacció