En directe

Fórmula Estel

AUDIOS

"Tenim mal entesa la definició de l'èxit"

L'actor Sergio Matalama i l'actriu Marta Bayarri reflexionen sobre l'èxit i el fracàs en una entrevista a 'La Caravana'

Publicat: 20/03/2024 13:47 Actualitzat: 18/01/2026 21:56 per Redacció

Comparteix
Els actors Sergio Matamala i Marta Bayarri, a 'La Caravana' de Ràdio Estel | RÀDIO ESTEL
Els actors Sergio Matamala i Marta Bayarri, a 'La Caravana' de Ràdio Estel | RÀDIO ESTEL

"Tenim mal entesa la definició de l'èxit", diu l'actriu Marta Bayarri. "Si l'èxit és una cosa només externa a nosaltres i significa assolir grans fites predefinides a la societat (molts diners, fama, reconeixement...) tenim un tema.

Aquesta reflexió és una de moltes que han sortit a una entrevista a La Caravana de Ràdio Estel on ella i l'actor Sergio Matamala han formulat moltes més preguntes que respostes. Preguntes que també tenen a veure amb l'impuls que uns pares donen a la seva filla, una nena prodigi del ball urbà, quan surt la possibilitat de signar un contracte milionari. Quina necessitat tenim d'exposar les criatures a realities i talent shows?

Quina necessitat tenim d'exposar les criatures a 'realities' i 'talent shows'?

Matamala i Bayarri són protagonistes de l'obra de teatre 'Fake it. Veure-ho fins que et surti', ara en cartellera a la sala Flyhard. Una obra que va, precisament, de la gestió de l'èxit per part de la família quan un membre jove destaca en una disciplina artística i d'altres temes d'actualitat. "L'èxit és una fita personal de la filla o de nosaltres com a pares? Si no decideixen signar el contracte, estan projectant el fracàs i les seves pors en la filla? O no?

Per a l'obra, Marta Aran i Pau Coya, els creadors, van parlar amb la road manager de Maria Isabel, i tot i que no poden explicar res, perquè tot són assumptes personals, "hi ha anècdotes molt potents".

A l'entrevista, també es va parlar de la projecció que estan agafant les sales de teatre de proximitat. "No m'agrada dir-les 'sales petites' o 'alternatives', conclou Matamala, que també és codirector de la sala Flyhard.

Sergio Matamala i Marta Bayarri, actors: "Tenim malentesa la definició de l'èxit"

0:00 / 0:00

Més actualitat

MOBILITAT

SOCIETAT

Un xoc entre dos trens provoca un accident tràgic a Toledo

Els experts apunten a una fallada en el sistema de seguretat en la via d'alta velocitat

28 octubre 2026

Glòria Romero, 

Guillem Andrés, 

Mercè Raga, 

SOCIETAT

Enrique Benavent: "Les infraestructures no han acompanyat els perills dels canvis de la configuració urbanística"

Dos anys després de la Dana, l'arquebisbe de València apunta que la vida es va normalitzant, però que encara queda molt per fer

28 octubre 2026

Carme Munté, 

Mercè Raga, 

CULTURA

ENTREVISTES

TEATRE

Moreno Bernardi: "El teatre és un ritual que ens permet connectar amb desconeguts"

Moreno Bernardi

Parlem amb el director, dramaturg i actor Moreno Bernardi sobre 'Tiempo de vida', una adaptació teatral del llibre de Marcos Giralt Torrente

27 octubre 2026

Glòria Romero, 

Joan Trias,