En directe

La Missa de cada dia

AUDIOS

The Feliuettes: "Aneu tots a teràpia!"

The Feliuettes parlen de "tot tipus d'amor" a l'espectacle 'Amor a mort', al teatre Maldà

6 setembre 2023

Comparteix
Laia Alsina Riera i Laura Pau (dos parts de la companyia de teatre The Feliuettes), a l'estudi de La Caravana

Laia Alsina i Riera i Laura Pau són dues terceres parts de The Feliuettes on també treballa Maria Cirici i que podem veure al teatre Maldà amb l'espectacle 'Amor a mort'.

Amb les dues actrius de la companyia, que neix d'homenejar a Núria Feliu, hem parlat a La Caravana de Ràdio Estel d'amor, de com és percebut diferent segons les persones i l'edat, i dels estereotips per viure'l imposats per la societat. "Si ets dona, de l'amor esperes Disney i si ets home, porno". Per això, animen a fer teràpia psicològica, per treballar l'autoestima i aconseguir relacions més sanes.

L'espectacle, al teatre Maldà fins al 24 de setembre, és "un viatge per tot tipus d'amor" que, pot ser, va de gira per tot Catalunya.

Escolta l'entrevista a la carta!

The Feliuettes, a La Caravana

0:00 / 0:00

Més actualitat

ACCIÓ SOCIAL

CÀRITAS

HABITATGE

“Una tireta, no una solució”: Càritas alerta de la cronificació dels allotjaments d’urgència

Unes 3.300 persones viuen actualment en aquesta situació, moltes d’elles durant més de sis mesos per la manca d’accés a un habitatge digne

17 juny 2026

Redacció

PAPA LLEÓ

Emilio Morenatti, autor de la foto viral de Lleó XIV amb un nen: "Si commou ara, encara ho farà més d'aquí a 20 anys"

El fotògraf destaca que en aquell precís moment es va congelar el temps en una experiència "casi mística"

17 juny 2026

Redacció

ECONOMIA I FINANCES

Oxfam reclama endurir els impostos a les grans energètiques per reduir la desigualtat

Susana Ruiz, responsable de justícia fiscal d’Oxfam Intermón, denuncia que les energètiques augmenten els seus beneficis en contextos de guerra

16 juny 2026

Redacció