En directe

Fórmula Estel

AUDIOS

The Feliuettes: "Aneu tots a teràpia!"

The Feliuettes parlen de "tot tipus d'amor" a l'espectacle 'Amor a mort', al teatre Maldà

Publicat: 06/09/2023 14:38 Actualitzat: 02/04/2024 17:22

Comparteix
Laia Alsina Riera i Laura Pau (dos parts de la companyia de teatre The Feliuettes), a l'estudi de La Caravana

Laia Alsina i Riera i Laura Pau són dues terceres parts de The Feliuettes on també treballa Maria Cirici i que podem veure al teatre Maldà amb l'espectacle 'Amor a mort'.

Amb les dues actrius de la companyia, que neix d'homenejar a Núria Feliu, hem parlat a La Caravana de Ràdio Estel d'amor, de com és percebut diferent segons les persones i l'edat, i dels estereotips per viure'l imposats per la societat. "Si ets dona, de l'amor esperes Disney i si ets home, porno". Per això, animen a fer teràpia psicològica, per treballar l'autoestima i aconseguir relacions més sanes.

L'espectacle, al teatre Maldà fins al 24 de setembre, és "un viatge per tot tipus d'amor" que, pot ser, va de gira per tot Catalunya.

Escolta l'entrevista a la carta!

The Feliuettes, a La Caravana

0:00 / 0:00

Més actualitat

CULTURA

ENTREVISTES

TEATRE

Joan Arqué i Pep Cruz: "El teatre és una lupa per inspeccionar la realitat"

Joan Arqué i Pep Cruz

Parlem amb l'actor Pep Cruz i el director Joan Arqué sobre 'No miris', el darrer espectacle de la Companyia Cultura i Conflicte

30 setembre 2026

Glòria Romero, 

Joan Trias, 

ENTREVISTES

RELIGIÓ

Emilce Cuda: "La desigualtat és la causa de la pobresa, no la conseqüència"

La teòloga i secretària de la Pontifícia Comissió per a Amèrica Llatina remarca el paper de l'Església en la cura dels pobres

30 setembre 2026

Carme Munté, 

CULTURA

ENTREVISTES

LLIBRES

Oriol González Tura: "L’escola està vista com una eina de consum"

Oriol González Tura

Parlem amb el professor, editor i filòleg Oriol González Tura sobre el seu darrer assaig 'Un incís sobre educació i llenguatge'

29 setembre 2026

Glòria Romero, 

Joan Trias,