En directe

El Matí a Ràdio Estel

AUDIOS

The Feliuettes: "Aneu tots a teràpia!"

The Feliuettes parlen de "tot tipus d'amor" a l'espectacle 'Amor a mort', al teatre Maldà

6 setembre 2023

Comparteix
Laia Alsina Riera i Laura Pau (dos parts de la companyia de teatre The Feliuettes), a l'estudi de La Caravana

Laia Alsina i Riera i Laura Pau són dues terceres parts de The Feliuettes on també treballa Maria Cirici i que podem veure al teatre Maldà amb l'espectacle 'Amor a mort'.

Amb les dues actrius de la companyia, que neix d'homenejar a Núria Feliu, hem parlat a La Caravana de Ràdio Estel d'amor, de com és percebut diferent segons les persones i l'edat, i dels estereotips per viure'l imposats per la societat. "Si ets dona, de l'amor esperes Disney i si ets home, porno". Per això, animen a fer teràpia psicològica, per treballar l'autoestima i aconseguir relacions més sanes.

L'espectacle, al teatre Maldà fins al 24 de setembre, és "un viatge per tot tipus d'amor" que, pot ser, va de gira per tot Catalunya.

Escolta l'entrevista a la carta!

The Feliuettes, a La Caravana

0:00 / 0:00

Més actualitat

SOCIETAT

Eric del Arco: "En un món de missatges negatius, Sant Jordi ens diu que encara ens estimem"

El president del Gremi de Llibreters pronostica un bon Sant Jordi, tot i que en el dia d'avui no vol fixar-se en les xifres

23 abril 2026

Redacció

SOCIETAT

Un menú dedicat a la Moreneta: "El menjar i la cultura sempre van de la mà"

El Seminari de Vic estrena el menú litúrgic dedicat a la Moreneta, en una experiència que marida gastronomia, espiritualitat i patrimoni

22 abril 2026

Redacció

ESGLÉSIA

ESGLÉSIA CATALUNYA

RELIGIÓ

Mossèn Turull: "Sant Jordi ens inspira a ser cavallers de Crist"

El prior de la capella de Sant Jordi destaca com la fe ha contribuït a la configuració de país

22 abril 2026

Redacció