En directe

Fórmula Estel

AUDIOS

The Feliuettes: "Aneu tots a teràpia!"

The Feliuettes parlen de "tot tipus d'amor" a l'espectacle 'Amor a mort', al teatre Maldà

6 setembre 2023

Comparteix
Laia Alsina Riera i Laura Pau (dos parts de la companyia de teatre The Feliuettes), a l'estudi de La Caravana

Laia Alsina i Riera i Laura Pau són dues terceres parts de The Feliuettes on també treballa Maria Cirici i que podem veure al teatre Maldà amb l'espectacle 'Amor a mort'.

Amb les dues actrius de la companyia, que neix d'homenejar a Núria Feliu, hem parlat a La Caravana de Ràdio Estel d'amor, de com és percebut diferent segons les persones i l'edat, i dels estereotips per viure'l imposats per la societat. "Si ets dona, de l'amor esperes Disney i si ets home, porno". Per això, animen a fer teràpia psicològica, per treballar l'autoestima i aconseguir relacions més sanes.

L'espectacle, al teatre Maldà fins al 24 de setembre, és "un viatge per tot tipus d'amor" que, pot ser, va de gira per tot Catalunya.

Escolta l'entrevista a la carta!

The Feliuettes, a La Caravana

0:00 / 0:00

Més actualitat

CULTURA

ENTREVISTES

Adrià Vila, El Pony Pisador: "La música no té edats"

El Pony Pisador estrena el nou format 'El Pony Menut' dirigit cap a un públic familiar

20 març 2026

Redacció

ECONOMIA I FINANCES

POLÍTICA

Guillem López Casasnovas, Catedràtic d'Economia: "No té sentit anar amb un pressupost del 2023"

El Catedràtic considera que ha sigut un error posar la recaptació de l'IRPF com una línia vermella en les negociacions

20 març 2026

Redacció

CULTURA

ENTREVISTES

L'Orfeó Català i Antoni Gaudí s'uneixen en un concert a la Sagrada Família

Xavier Puig, director de l'Orfeó Català, destaca la unió entre música i arquitectura de Lluís Millet i Antoni Gaudí

19 març 2026

Redacció