En directe

Fórmula Estel

AUDIOS

The Feliuettes: "Aneu tots a teràpia!"

The Feliuettes parlen de "tot tipus d'amor" a l'espectacle 'Amor a mort', al teatre Maldà

6 setembre 2023

Comparteix
Laia Alsina Riera i Laura Pau (dos parts de la companyia de teatre The Feliuettes), a l'estudi de La Caravana

Laia Alsina i Riera i Laura Pau són dues terceres parts de The Feliuettes on també treballa Maria Cirici i que podem veure al teatre Maldà amb l'espectacle 'Amor a mort'.

Amb les dues actrius de la companyia, que neix d'homenejar a Núria Feliu, hem parlat a La Caravana de Ràdio Estel d'amor, de com és percebut diferent segons les persones i l'edat, i dels estereotips per viure'l imposats per la societat. "Si ets dona, de l'amor esperes Disney i si ets home, porno". Per això, animen a fer teràpia psicològica, per treballar l'autoestima i aconseguir relacions més sanes.

L'espectacle, al teatre Maldà fins al 24 de setembre, és "un viatge per tot tipus d'amor" que, pot ser, va de gira per tot Catalunya.

Escolta l'entrevista a la carta!

The Feliuettes, a La Caravana

0:00 / 0:00

Més actualitat

CULTURA

ENTREVISTES

Els Atrapasomnis: "Encara ens estem canviant a la furgoneta i anant als lavabos dels bars"

Malva Vila i Jordi Masferrer reclamen que les condicions dels grups familiars s'equiparin a les dels grups de nit

24 març 2026

Redacció

ENTREVISTES

RELIGIÓ

Vicens Lozano: "Lleó XIV té la intenció clara d'establir ponts de diàleg"

El periodista de TV3 expert vaticanista publica 'Ombres sota la cúpula', en què narra les lluites de poder al Vaticà en l'elecció del papa Lleó XIV

24 març 2026

Redacció

SOCIETAT

Entre la pluja i el pol·len: claus d’una primavera al·lèrgica

Jordina Belmonte explica que l'hivern fresc i plujós ha ajudat a créixer les plantes i que en florir tinguin molta energia

23 març 2026

Redacció