Us proposem convertir-vos en superherois i superheroines per un dia: diumenge 8 de maig a les 10 del matí a Montjuïc es celebrarà Superheroi(ne)s BCN Day, una gimcana per grups. Hem parlat aquest dimecres amb l’actor Toni Albà: "Tothom pot venir disfressat o allà li donaran una capa. Superarà una sèrie de proves divertides que anirem animant. Es tracta de sensibilitzar a la ciutadania de les problemàtiques d'exclusió social. La recaudació anirà a cinc entitats que treballen amb persones amb risc social: per aconseguir àpats, prevenció de drogues, violència envers els infants, mentors a les universitats i persones amb intel·ligència límit".
Toni Albà, Manel Piñero (l'Homo APM) i altres actors i personatges de la TV i el teatre estaran durant la festa. Hi haurà activitat física combinada amb música, animació, un aperitiu i premis i sorpreses finals.
Escolta l'entrevista a Toni Albà (minut 26)
Més actualitat
ESGLÉSIA
ESGLÉSIA CATALUNYA
ESGLÉSIA ESPANYA
ESGLÉSIA MÓN
PAPA LLEÓ
RELIGIÓ
ÚLTIMA HORA | Viatge apostòlic del papa Lleó XIV a Catalunya

Des de Ràdio Estel us oferim la informació més rellevant del viatge apostòlic de Lleó XIV a Catalunya amb entrevistes als protagonistes
22 maig 2026
Redacció, 


