En directe

Visita apostòlica del Papa Lleó XIV

ACCIÓ SOCIAL

Tot a punt per a la Jornada Mundial pel Treball Decent

LaPlataforma Església pel Treball Decent ha anunciat que el proper diumenge 7 d’octubre,amb motiu del Dia Mundial pel Treball Decent, organitzarà la Jornada Mundialpel Treball…

3 octubre 2018

Redacció

Comparteix

LaPlataforma Església pel Treball Decent ha anunciat que el proper diumenge 7 d’octubre,amb motiu del Dia Mundial pel Treball Decent, organitzarà la Jornada Mundialpel Treball Decent, una diada convocada per denunciar la precarietat laboral il’augment del fenomen dels treballadors pobres.

LaJornada, que se celebrarà a la parròquia de Santa Maria del Pi de Barcelona, començaràa les 12h amb una eucaristia, i continuarà amb la lectura púbica d’un manifest ambles diferents demandes de les entitats convocants que formen part de laplataforma, entre les quals destaquen Càritas, Justícia i Pau, o Mans Unides,entre d’altres.

Talcom ha explicat la Plataforma Església pel Treball Decent en un comunicat, l’accióvol fer visible que “seguim arrossegant dèficits no resolts que han augmentaten els darrers anys, com són la temporalitat, la parcialitat, l’economiasubmergida i l’estancament dels salaris”. Tots aquests factors són precisament elscausants que hagi augmentat el fenomen dels treballadors pobres, que jarepresenten més del 12% de les persones treballadores de Catalunya.

Laresta de la informació de la Jornada es pot consultar enviant un correu a jjulia@caritasbcn.org, i/o trucant al607 024 183.

 

Més actualitat

Sense categoria

Mercè Raga: "Intentarem arribar a un moment de profunda comunió per rebre a Lleó XIV"

El primer gran acte de Lleó XIV a Barcelona serà aquest vespre a la vetlla de pregària de l'Estadi Olímpic Lluís Companys

9 juny 2026

PAPA LLEÓ

Les afectacions de mobilitat a Barcelona i a Montserrat per la visita del Papa

Les administracions recomanen reduir desplaçaments, fer teletreball i utilitzar el transport públic, que es reforçarà durant la visita

9 juny 2026

Redacció

PAPA LLEÓ

POLÍTICA

El papa Lleó XIV llança un missatge directe contra la crispació política

El Pontífex ha advertit que la pluralitat democràtica no pot degenerar en una desqualificació i que les diferències s’han de gestionar amb escolta

8 juny 2026

Redacció