En directe

Fórmula Estel

PROGRAMES

"Tothom entén l'idioma de les abraçades i els somriures"

Aquest divendres a A Primera Hora hem parlat dels diversos actes que organitzarà la germana Viqui Molins l’1 de desembre a la Parròquia Santa Anna…

Publicat: 23/11/2018 10:30 Actualitzat: 13/10/2021 20:29 per @OscarLlena

Comparteix
Aquest divendres a A Primera Hora hem parlat dels diversos actes que organitzarà la germana Viqui Molins l’1 de desembre a la Parròquia Santa Anna de Barcelona, per ajudar als sensesostre. Es tracta del concert Cantem pels sensesostre en el que hi participaran artistes com Àngel Llàcer, Manu Guix o Marina Rossell.
Molins ha explicat com es pot participar als actes: "És un dia molt bo, perquè és el dia del Recapte. Poden fer el seu donatiu i anar a l'acte".
La cantant Marina Rossell ha animat a assistir-hi:  “La Viqui Molins es mereix que estiguem tots allà. És una ajuda directa per a tots els sensesostre".
La germana també ha afegit que: “Hi ha un idioma que tothom entén, el de les abraçades i els somriures. Unes portes obertes significa no només obrir les portes materials, sinó les portes del cor”.
Molins ha parlat també del problema de l’habitatge a casa nostra: "L'habitatge és un problema greu. Podríem denunciar contínuament el problema terrible dels habitatges". Per l’acte organitzat per Viqui Molins, es calcula que gent no hi podrà entrar, en els 400 d’aforament de Sant Anna.
Jornada Grup Sant Jordi
Aquest divendres també hem abordat per fer-nos ressò de 11a jornada anual del Grup Sant Jordi dels drets humans. N’hem parlat  amb el president de la Lliga Espiritual de la Mare de Déu de Montserrat, Carles Armengol. 
Carles Armengol ha parlat de l’acte: "Què està passant i com els cristians ens comprometem en avançar en la civilització de l'amor?" Armengol ha afegit: "No podem prescindir de la política, és l'espai dels feixismes, populismes i totalitarimes”.

Pots escoltar A Primera Hora

Més actualitat

SOCIETAT

Jordi Vilà, geòleg: "Els esvorancs han sigut una mala coincidència"

El geòleg subratlla que els estudis són molt complets, encara que diu que en obres d'aquestes magnituds mai existeix el risc zero

24 juliol 2026

Guillem Andrés

Mercè Raga

SOCIETAT

Peret Reyes: "Hi ha grups que van amb l'etiqueta de rumba, però allò no és rumba"

El cantant destaca la rumba de carrer dels gitanos i el do especial que tenen per aquest gènere

24 juliol 2026

Guillem Andrés

Mercè Raga

Barcelona

ENTREVISTES

Meritxell i Antoni Falgueras, pregoners de la Mercè 2026: "Volem donar veu als botiguers i botigueres de tota la vida"

Meritxell i Antoni Falgueras, pregoners de la Mercè 2026

Parlem amb Meritxell i Antoni Falgueras, els propietaris del centenari Celler Gelida de Sants, que enguany faran el pregó de la Mercè

24 juliol 2026

Glòria Romero

Mercè Raga