En directe

Fórmula Estel

PROGRAMES

"Tothom entén l'idioma de les abraçades i els somriures"

Aquest divendres a A Primera Hora hem parlat dels diversos actes que organitzarà la germana Viqui Molins l’1 de desembre a la Parròquia Santa Anna…

23 novembre 2018

@OscarLlena

Comparteix
Aquest divendres a A Primera Hora hem parlat dels diversos actes que organitzarà la germana Viqui Molins l’1 de desembre a la Parròquia Santa Anna de Barcelona, per ajudar als sensesostre. Es tracta del concert Cantem pels sensesostre en el que hi participaran artistes com Àngel Llàcer, Manu Guix o Marina Rossell.
Molins ha explicat com es pot participar als actes: "És un dia molt bo, perquè és el dia del Recapte. Poden fer el seu donatiu i anar a l'acte".
La cantant Marina Rossell ha animat a assistir-hi:  “La Viqui Molins es mereix que estiguem tots allà. És una ajuda directa per a tots els sensesostre".
La germana també ha afegit que: “Hi ha un idioma que tothom entén, el de les abraçades i els somriures. Unes portes obertes significa no només obrir les portes materials, sinó les portes del cor”.
Molins ha parlat també del problema de l’habitatge a casa nostra: "L'habitatge és un problema greu. Podríem denunciar contínuament el problema terrible dels habitatges". Per l’acte organitzat per Viqui Molins, es calcula que gent no hi podrà entrar, en els 400 d’aforament de Sant Anna.
Jornada Grup Sant Jordi
Aquest divendres també hem abordat per fer-nos ressò de 11a jornada anual del Grup Sant Jordi dels drets humans. N’hem parlat  amb el president de la Lliga Espiritual de la Mare de Déu de Montserrat, Carles Armengol. 
Carles Armengol ha parlat de l’acte: "Què està passant i com els cristians ens comprometem en avançar en la civilització de l'amor?" Armengol ha afegit: "No podem prescindir de la política, és l'espai dels feixismes, populismes i totalitarimes”.

Pots escoltar A Primera Hora

Més actualitat

CULTURA

ENTREVISTES

MÚSICA

Júlia Colom: "Les plataformes digitals no ajuden a entendre la profunditat d'un disc"

Parlem amb la cantautora mallorquina Júlia Colom sobre el seu segon disc, 'Paradís', un viatge que ens obre la porta al seu món ple de matisos

6 febrer 2026

Redacció

JUSTÍCIA

POLÍTICA

La sentència del TJUE: "És una victòria de Puigdemont però no és clar que pugui canviar l'estatus jurídic"

El Catedràtic Joan Lluís Pérez Francesch considera que la sentència del TJUE pot tenir una influència moral sobre els jutges

6 febrer 2026

Redacció

ACCIÓ SOCIAL

Mireia Angerri, Mans Unides: "La fam és la punta de l'iceberg de la pobresa"

Mans Unides engega aquest diumenge la seva campanya anual amb el lema "Declara la guerra a la fam"

6 febrer 2026

Redacció