En directe

Matines

AUDIOS

Traves del Ministeri de Cultura per la candidatura de la Rumba Catalana a patrimoni cultural immaterial de la humanitat per la UNESCO

Sicus Carbonell, membre de la Plataforma en Defensa de la Rumba Catalana, explica com va ser la reunió amb els tècnics del ministeri

11 setembre 2023

Comparteix

Per a Carbonell no té sentit treure el concepte 'catalana' per aconseguir el suport espanyol de la candidatura de la Rumba Catalana. En una entrevista al programa Fabricació Pròpia ha deixat clar que els entrebancs que s'estan trobant no tenen a veure amb el ministre de Cultura, Miquel Iceta, sinó més aviat amb els tècnics del seu departament.

Tot i això, assegura que des de la Plataforma en Defensa de la Rumba Catalana continuaran endavant amb els tràmits i confien a entregar la candidatura a la Generalitat durant les próximes setmanes perquè el govern català la porti a Madrid.

Entrevista a Sicus Carbonell, músic i membre de la Plataforma en Defensa de la Rumba Catalana

0:00 / 0:00

Més actualitat

CULTURA

ENTREVISTES

Joel Joan: "No entenc que els directors de teatre passin a ser directors de teatres"

L'actor interpreta els vuit personatges de 'Vània', l'obra al Teatre Romea fins al 22 de març

4 març 2026

Redacció

RELIGIÓ

VATICÀ

Michael Czerny: "Els cardenals vam elegir molt bé el nou Papa, i n'estem contents"

El prefecte del Dicasteri per al Desenvolupament Humà Integral destaca la importància dels malalts per a l'Església

4 març 2026

Redacció

MEDI AMBIENT

Javier Martín-Vide: "S'ha de restringir l'ús dels combustibles fòssils"

El climatòleg reprova que en les convencions mundials no s'ha atacat el problema de base

4 març 2026

Redacció