En directe

Sons de la terra

Sense categoria

Una app per seguir Ràdio Estel

A 'Ràdio Estel oficial' es pot trobar tant la ràdio en directe com un complet menú de nous podcasts. També la graella de la temporada i tot els programes actuals i antics.

1 febrer 2022

Redacció

Comparteix

Descarrega't l'app de Ràdio Estel:
Android: https://bit.ly/34rbh7h
IOS: https://apple.co/3sa2krp

Ràdio Estel, l’emissora de l’Arquebisbat de Barcelona, continua avançant en els serveis de comunicació que ofereix a la societat amb la posada en marxa de l'a nova a'app per dispositius mòbils, 'Ràdio Estel oficial', tant en sistema Android com iOS.

Amb un nou i funcional disseny, la nova plataforma es posa al dia per oferir tots els continguts, generalistes i pastorals, que ara mateix podem oferir a l’audiència radiofònica i online.

A 'Ràdio Estel oficial' es pot trobar tant la ràdio en directe com un complet menú de nous podcasts. També la graella de la temporada i tot els programes actuals i antics. L’usuari podrà fer-se un perfil d’ús individualitzat, amb la possibilitat de programar l’escolta, alertes, favorits i suggeriments. El disseny de l’app, molt intuïtiu, permet una experiència d’usuari molt fàcil i accessible.

Des de l’any 2021 la programació de l’emissora va apostar per un model de mitjà generalista amb una potenciació de la seva proposta de servei pastoral. Un nou camí que passa per millorar el canal ràdio, establint a la vegada la base d’una web que serveixi de plataforma de continguts potent i propera gràcies a les xarxes socials. Uns continguts per arribar a tothom, adaptant-nos als temps, sense oblidar un element que també ens ha acompanyat sempre; una música actual i de sempre, d’alta qualitat, per als esperits més sensibles.

Més actualitat

ENTREVISTES

TV I SÈRIES

Anna Callís: "A Masterchef has d'estar entregada al joc"

Anna Callís

Entrevistem a Anna Callís, comunicadora i finalista de Masterchef, sobre l'aventura que l’ha portat de les xarxes a la televisió

11 juliol 2025

Redacció

Sense categoria

Plataforma per la Llengua: “Hi ha molta ràbia en l’obra de teatre contra el català. Va ser molt dolorós i desagradable”

La directora de l’entitat, Rut Carandell, valora l’obra de teatre contra el català que va contractar l’Ajuntament de Barcelona durant la presentació de l’informe de l’Observatori de les Discriminacions

11 juliol 2025

SOCIETAT

Ecologistes de Catalunya asseguren que el Departament d'Agricultura menteix en la prevenció de l'incendi a la Segarra

L'entitat deuncia que el Departament va baixar el pla de prevenció a Alfa 2

11 juliol 2025

Redacció