En directe

Escola de família

RÀDIO ESTEL

"Una situació de violència sexual fa que la persona es desmoralitzi"

La teòloga i especialista en Sagrada Escriptura per la Facultat de Teologia de Catalunya, Concepció Huerta, ha inaugurat la 1a hora de la Fórmula Estel…

5 desembre 2017

@BorjaDeMaria

Comparteix
La teòloga i especialista en Sagrada Escriptura per la Facultat de Teologia de Catalunya, Concepció Huerta, ha inaugurat la 1a hora de la Fórmula Estel d’aquest dimarts amb un Pensament dedicat el dret de participació dels creients en la societat.
De 8 a 9 del matí t'hem despertat amb tota la informació i actualitat.
La Comissió de Violència Intrafamiliar i de Gènere de l’Hospital Clínic de Barcelona ha guanyat el quart premi Tatiana Sisquella a la contribució social, que es va lliurar la setmana passada al Palau de la Música, en el marc de La Nit del diari Ara. Hem parlat a la Fórmula amb el president de la comissió de violència intrafamiliar i de génere de l’Hospital Clinic de Barcelona, el doctor Manuel Santiñà“Aquest premi ens ajuda a tenir més força, si cal, per continuar el nostre treball”, ha relatat Santiñà. 
L’estudi de l’Hospital Clínic sorgeix perquè l’atenció a les persones que havien patit violència sexual havia de millorar tant dins com fora de l’hospital: “Una situació de violència sexual fa que la persona es desmoralitzi, que pateixi problemes psíquics (ansietat, no poder dormi...) i físics. És una simptomatologia molt poc clara: quan els metges no troben res, és quan hem de preguntar com li van les coses a casa seva”, ha afegit Manuel Santiñà.
El jutge manté a la presó Junqueras, Forn, Sànchez i Cuixart. A Ràdio Estel, l’Anna Boza, advocada, àrbitre del Tribunal d'Arbitratge Esportiu de Catalunya i Directora Jurídica del Centre d'Estudis Econòmics i Socials, ha fet El Comentari de l’Actualitat: “Ha creat una mica de perplexitat. No s’acaba d’entendre. Consolida el que diu Lamela en l’Audiència Nacional, que l’AN no és competent, com dèiem molts juristes. Afegeix el delicte de rebel·lió pels Jordis i adverteix que tornarien a entrar a presó si féssin alguna actuació que no està subjecte a la Constitució”, ha resumit Boza.
Hem tancat la primera hora de Fórmula Estel amb Fra Valentí Serra, expert capuxtí en remeis naturals, que ha fet tot un examen a la Mercè Raga sobre les pomes.
Escolta la 1a hora de la FE

Més actualitat

ENTREVISTES

TV I SÈRIES

Anna Callís: "A Masterchef has d'estar entregada al joc"

Anna Callís

Entrevistem a Anna Callís, comunicadora i finalista de Masterchef, sobre l'aventura que l’ha portat de les xarxes a la televisió

11 juliol 2025

Redacció

Sense categoria

Plataforma per la Llengua: “Hi ha molta ràbia en l’obra de teatre contra el català. Va ser molt dolorós i desagradable”

La directora de l’entitat, Rut Carandell, valora l’obra de teatre contra el català que va contractar l’Ajuntament de Barcelona durant la presentació de l’informe de l’Observatori de les Discriminacions

11 juliol 2025

SOCIETAT

Ecologistes de Catalunya asseguren que el Departament d'Agricultura menteix en la prevenció de l'incendi a la Segarra

L'entitat deuncia que el Departament va baixar el pla de prevenció a Alfa 2

11 juliol 2025

Redacció