En directe

Fórmula Estel

CULTURA

Vaig escriure la novel·la per ràbia i ira

Després dels èxits de Sangre de barro o de Sangre intocable, publicats tots a l'editorial Maeva arriba a les llibreries la novel·la que tanca la…

4 febrer 2019

Redacció

Comparteix

Després dels èxits de Sangre de barro o de Sangre intocable, publicats tots a l'editorial Maeva arriba a les llibreries la novel·la que tanca la trilogía Sangre entre la hierba. Al Programa A Primera Hora de Ràdio Estel s'ha parlat amb l'autora del llibre, Maribel Medina.

"la novel·la està basada en el tràfic de persones en l¡expolytació sexual i em va semblar que era millor tractar-lo en el gènere de novel·la negra. L'objectiu és que el lector quan acabi el llibre hagi après asobre l'esclavitud sexual i la prostitució. Espanya és el número u d'Europa en el negoci del sexe i quarta del món."

Aquesta història es basa en fets reals com el cas d'una familia argentina que perd la seva filla de setze anys. L'autora afirma que "Em va impactar molt i em vaig inspoirar en aquest fet.Molts premis no se'ls hi donen a dones escriptores, però això no vol dir que totes escriguin malament.Vull que la gent pateixi, dsifruti i aprengui perquè aquesta és la meva intenció".

Al programa també s'ha parlat dels noranta crims d'estat durant el franquisme amb Carles Vallejo president de l'Associació d'Expresos polítics del Franquisme, dels quals s'exigeixen responsabilitats civils, polítiques i penals, i amb Daniel Ruiz Trillo, professor de català, per aprendre coses i curiositats sobre la llengua catalana.

Més actualitat

ENTREVISTES

MÚSICA

Carlos Checa: “És un repte llegir les grans obres de la literatura sinfònica”

Carlos Checa

Parlem amb Carlos Checa, director titular i artístic i membre fundador de la Jove Orquestra Simfònica de Barcelona, sobre els 10 anys de trajectòria de l'agrupació

22 desembre 2025

Redacció

RÀDIO ESTEL

El Sorteig de Nadal de la Loteria Nacional, a Ràdio Estel

El Matí a Ràdio Estel dedica una programació especial del Sorteig de la Loteria Nacional d'aquest dilluns 22 de desembre

19 desembre 2025

Redacció

CULTURA

ENTREVISTES

Dafnis Balduz i Míriam Iscla: "Està bé entendre tothom, però hi ha línies que no es poden travessar"

Els actors protagonitzen 'Honestedat' al Teatre Akadèmia, on el debat és l'element principal entre els dos personatges

19 desembre 2025

Redacció