En directe

Fórmula Estel

RÀDIO ESTEL

Víctor Küppers: "La clau de la vida és ser agraït"

D'aquesta manera, si cada un decideix assegurar la "humanitat" més amable en els dos metres quadrats personals, potser, entre molts, canviarem uns quants de centenars…

8 març 2016

Mercè Raga

Comparteix
D'aquesta manera, si cada un decideix assegurar la "humanitat" més amable en els dos metres quadrats personals, potser, entre molts, canviarem uns quants de centenars de metres quadrats. I de passada, serem molt més feliços. Aquesta és una de les reflexions del formador de persones i escriptor, d’origen holandès, Víctor Küppers.
En declaracions a Ràdio Estel, Küppers ha explicat que formar persones és una feina molt maca. “Quan faig conferències molta gent es pensa què el qui fa les conferències sap més del qui està assegut, i no sempre és així. Jo tinc el temps que no té tothom per llegir, per recollir informació, per llegir articles, estudis, i tota aquesta informació la transmeto. El meu objectiu és fer reflexionar a la gent” ha dit.
En aquest sentit, Küppers ha explicat que els símils l’ajuden molt a explicar una idea. “Les persones som bombetes amb potes. Tothom transmet, tot i que hi ha gent que està fosa”. En aquest sentit, Víctor Küppers creu en el poder de la reflexió. “Fer pensar a les persones, fer-los reflexionar és meravellós” ha assegurat. 
D’altra banda, l’escriptor i professor també és formador d'empreses, però arran d'això també imparteix classes de màrqueting a la Universitat Internacional de Catalunya. La seva missió es treure a la llum l'optimisme de la gent i explicar com podem gestionar els moments difícils de la vida. “No tots són problemes grans, els que no tenim drames hem d’ajudar als altres. Problemes en tenim tots. Ara, bé, hi ha dos tipus de problemes: drames i circumstàncies a resoldre. Quan un té un drama te tot el dret del món a no ser alegre. Els que no tenim drames hem d’ajudar als altres” ha explicat Küppers.  
L’autor de llibres com ara  ‘L’efecte actitud’ o ‘Viure la vida amb sentit’ ha assegurat que, davant d’una adversitat de la vida, la fe ajuda a combatre qualsevol situació. “Les persones som més felices quan som amables amb la gent. La clau de la vida és ser agraït” ha conclòs. 
Escolta tota l’entrevista a Víctor Küppers

Més actualitat

CULTURA

ENTREVISTES

TEATRE

Bernat Quintana i Diego Braguinsky: "L'ambient d'una companyia és clau per a la complicitat a escena"

Bernat Quintana i Diego Braguinsky

Parlem amb els actors Bernat Quintana i Diego Braguinsky sobre 'La ratonera', actualment al Teatre Apolo de Barcelona, dirigida per Ignasi Vidal

10 abril 2026

Redacció

ENTREVISTES

Alberto Gómez: "Escriure una carta a mà és terapèutic"

L'editor de 'Cartes d'amor' destaca els grans beneficis i emocions que desperten les cartes escrites a mà

10 abril 2026

Redacció

CULTURA

ENTREVISTES

TEATRE

Chantal Aimée: "Si féssim boicot a marques pro-Israel en massa, tindria un pes"

Chantal Aimée

Parlem amb l'actriu Chantal Aimée sobre l'obra 'Retorn a Haifa' de l'escriptor Ghassan Kanafani, actualment representada al Heartbreak Hotel

9 abril 2026

Redacció