En directe

Sense distància

RÀDIO ESTEL

Víctor Küppers: "La clau de la vida és ser agraït"

D'aquesta manera, si cada un decideix assegurar la "humanitat" més amable en els dos metres quadrats personals, potser, entre molts, canviarem uns quants de centenars…

Publicat: 08/03/2016 09:00 Actualitzat: 13/10/2021 20:31 per Mercè Raga

Comparteix
D'aquesta manera, si cada un decideix assegurar la "humanitat" més amable en els dos metres quadrats personals, potser, entre molts, canviarem uns quants de centenars de metres quadrats. I de passada, serem molt més feliços. Aquesta és una de les reflexions del formador de persones i escriptor, d’origen holandès, Víctor Küppers.
En declaracions a Ràdio Estel, Küppers ha explicat que formar persones és una feina molt maca. “Quan faig conferències molta gent es pensa què el qui fa les conferències sap més del qui està assegut, i no sempre és així. Jo tinc el temps que no té tothom per llegir, per recollir informació, per llegir articles, estudis, i tota aquesta informació la transmeto. El meu objectiu és fer reflexionar a la gent” ha dit.
En aquest sentit, Küppers ha explicat que els símils l’ajuden molt a explicar una idea. “Les persones som bombetes amb potes. Tothom transmet, tot i que hi ha gent que està fosa”. En aquest sentit, Víctor Küppers creu en el poder de la reflexió. “Fer pensar a les persones, fer-los reflexionar és meravellós” ha assegurat. 
D’altra banda, l’escriptor i professor també és formador d'empreses, però arran d'això també imparteix classes de màrqueting a la Universitat Internacional de Catalunya. La seva missió es treure a la llum l'optimisme de la gent i explicar com podem gestionar els moments difícils de la vida. “No tots són problemes grans, els que no tenim drames hem d’ajudar als altres. Problemes en tenim tots. Ara, bé, hi ha dos tipus de problemes: drames i circumstàncies a resoldre. Quan un té un drama te tot el dret del món a no ser alegre. Els que no tenim drames hem d’ajudar als altres” ha explicat Küppers.  
L’autor de llibres com ara  ‘L’efecte actitud’ o ‘Viure la vida amb sentit’ ha assegurat que, davant d’una adversitat de la vida, la fe ajuda a combatre qualsevol situació. “Les persones som més felices quan som amables amb la gent. La clau de la vida és ser agraït” ha conclòs. 
Escolta tota l’entrevista a Víctor Küppers

Més actualitat

POLÍTICA

SOCIETAT

El Govern preveu reduir a 60 dies l’espera per a les prestacions de dependència

Raúl Moreno, conseller de Drets Socials, destaca la feina del Departament en les prestacions i les pensions

19 octubre 2026

Mercè Raga, 

Xavi Toscano, 

CULTURA

ENTREVISTES

TEATRE

Raquel Ferri: "Necessitem la cultura més que mai"

Raquel Ferri

Parlem amb l'actriu Raquel Ferri sobre 'Morning Sun', una obra escrita per l'anglès Simon Stephens i dirigida per Pau Roca

16 octubre 2026

Glòria Romero, 

Joan Trias, 

CULTURA

ENTREVISTES

MÚSICA

Sara Roy: "Amb la música sempre acabes fent política"

Sara Roy

Parlem amb la cantautora Sara Roy sobre el seu nou disc 'Per si s'acaba el món', un treball molt personal que ens parla d'esperança

15 octubre 2026

Glòria Romero, 

Joan Trias,