En directe

Vespres

ESCOLES

VIII Assemblea de les Institucions Educatives de l’Escola Pia de Catalunya

Aquestdijous 17 de gener, més d’un centenar de persones que formen part de l’EscolaPia de Catalunya de Catalunya s’han reunit al Centre Neàpolis de Vilanova…

17 gener 2019

Redacció

Comparteix

Aquestdijous 17 de gener, més d’un centenar de persones que formen part de l’EscolaPia de Catalunya de Catalunya s’han reunit al Centre Neàpolis de Vilanova i laGeltrú (Rambla Exposició 59-69) per celebrar la VIII Assemblea de les seves InstitucionsEducatives.

L’acte,com ha explicat l’organització en un comunicat, ha de servir perquè els gerents,docents, representants de les famílies i fins i tot delegats dels alumnes, avaluïnla feina feta en el darrer quadrienni i decideixin quines seran les polítiques iels objectius de la Institució per als propers quatre anys (2019-2023). Perfer-ho, més de 150 persones amb dret a vot culminaran un procés participatiuque va començar el passat més de setembre i que va permetre a tots els treballadorsi membres de l’Escola Pia plantejar noves propostes mitjançant una plataformadigital.

L’Assemblea,a més, compta també amb la participació del P. Eduard Pini, provincial de l’EscolaPia de Catalunya, del P. Enric Puig, secretari general de la Fundació Escola Cristianade Catalunya, i de la Sra. Pilar Contreras, directora general de CentresConcertats i Centres Privats de la Generalitat. 

Més actualitat

CINEMA

CULTURA

ENTREVISTES

Isabel Rocatti, Pep Munné i Miguel Llorens: “«Cowgirl» és un redescobriment del desig de viure”

Isabel Rocatti, Pep Munné i Miguel Llorens a la peli Cowgirl

Parlem amb el codirector Miguel Llorens i els actors Isabel Rocatti i Pep Munné sobre 'Cowgirl', una comèdia romàntica situada al món rural

2 juny 2026

Redacció

ESGLÉSIA

ESGLÉSIA CATALUNYA

El català i la benedicció a la Sagrada Família: "Hi ha coses en què hem pressionat i altres que no depenen tant de nosaltres"

Mossèn Teixidó, delegat de Litúrgia de l’arquebisbat de Barcelona, defensa que durant la celebració hi ha bastants elements en català

2 juny 2026

Redacció

ENTREVISTES

ESGLÉSIA

La música, protagonista en el viatge de Lleó XIV a Catalunya

Carlos Checa, director de la Jove Orquestra Simfònica de Barcelona, dona nous detalls de com serà la música que acompanyarà el viatge de Lleó XIV

2 juny 2026

Redacció