En directe

Sense distància

CULTURA

Viqui Molins presenta el seu nou llibre "El regal de la vida"

La germana M. Victòria Molins, col·laboradora de Catalunya Cristiana, ha presentat el seu nou llibre El regal de la vida. Amb el mediàtic Albert Om…

21 novembre 2013

Comparteix

La germana M. Victòria Molins, col·laboradora de Catalunya Cristiana, ha presentat el seu nou llibre El regal de la vida. Amb el mediàtic Albert Om com a mestre de cerimònies, l'acte celebrat a la Casa del Llibre ha esdevingut una entranyable i multitudinària trobada d'amics per reconèixer la tasca d'una monja que nascuda a la Bonanova ha viscut els darrers 20 anys de la seva vida i vol morir al barri del Raval. "La meva tasca -ha dit Viqui Molins- no és la de ser omnipotent i posar remei a les coses, sinó la de compartir pobreses: la meva i la dels amics." "Quan em pregunten sobre la meva feina amb els pobres -ha continuat explicant- sempre dic que jo no faig res d'important. Em limito a estar al seu costat i acompanyar-los. I que la gent que no té ningú almenys que em tingui a mi." Per tot això l'autora del llibre declara amb convicció que, per a ella, "la vida és un regal".

El periodista Albert Om, que va visitar l'autora fa un any amb el programa El Convidat, va afirmar, tot rient, que "la Viqui és monja, però no és cap santa". "Aquest llibre -va dir també- és una road movie que narra el viatge apassionant d'una nena de la Bonanova que un dia decideix agafar l'ascensor social de baixada per viure els millors anys de la seva vida al Raval." Amb la gràcia que el caracteritza, Albert Om va assegurar que "aquest llibre és l'exemple claríssim que una persona pot arribar a viure moltes vides en una sempre que tingui el desig de conèixer coses noves, de canviar, de fer un pas endavant..."

L'acte de presentació del nou llibre de M. Victòria Molins ha comptat també amb les intervencions d'alguns dels seus companys de camí: els amics d'Ítaca, de l'escola Cintra, la seva comunitat religiosa, la família... Tots ells han destacat la seva alegria i generositat. "No em feu un funeral en vida", va dir l'autora. Els drets d'autor del nou llibre aniran destinats a les moltes obres socials amb les quals, als seus 77 anys, encara col·labora Viqui Molins.    

Més actualitat

POLÍTICA

Joan Tardà: "Que l'amnistia s'aprovi abans de la investidura és fer volar coloms"

Joan Tardà sobre l'amnistia

L'exdiputat d'ERC al Congrés assegura, des de Ràdio Estel, que el partit republicà no només ha d'utilitzar el català a la cambra baixa

21 setembre 2023

Redacció

TECNOLOGIA

La divulgació i l'educació són la solució al mal ús de la intel·ligència artificial

Joves miren els seus mòvils. Sobre la intel·ligència artifical a la pornografia

L'especialista Fran Segarra assegura a Ràdio Estel que "9 de cada 10 imatges pornogràfiques creades amb intel·ligència artificial són de dones"

20 setembre 2023

Redacció

ESGLÉSIA

ESGLÉSIA CATALUNYA

ESGLÉSIA ESPANYA

RELIGIÓ

La Sagrada Família inaugurarà les quatre torres dels Evangelistes el 12 de novembre

El president delegat de la junta constructora del temple, Esteve Camps, ha explicat també que l'Ajuntament de Barcelona vol seure i parlar sobre la construcció de l'escalinata de la façana de la Glòria

19 setembre 2023

Redacció