En directe

Fórmula Estel

RÀDIO ESTEL

Xirinacs Avui, menció de qualitat al millor programa de ràdio

El passat dimarts 26 de març al migdia es vandonar a conèixer, en roda de premsa al Col·legi de Periodistes de Catalunya,els guardonats de la…

27 març 2019

Comparteix

El passat dimarts 26 de març al migdia es vandonar a conèixer, en roda de premsa al Col·legi de Periodistes de Catalunya,els guardonats de la 19a edició dels Premis Ràdio Associació. Uns premis quedistingeixen cada any la qualitat, innovació, presència de la llengua o la inclusiódels programes radiofònics i els professionals de la ràdio arreu del territoricatalà.

Enguany un dels programes premiats amb mencióde qualitat al millor programa de ràdio ha estat Xirinacs Avui de Ràdio Estel.Un espai basat en el sacerdot, filòsof, polític i activista Lluís MariaXirinacs, en el seu llegat amb una mirada de futur. Dirigit, produït irealitzat per Lluís Planas, expert en la figura de Xirinacs i amic personal delsacerdot i Joan Trias, periodista i locutor d’aquesta casa.

Recordem que aquesta 19a edició ha estatmarcada per un rècord de 111 candidatures a un Premis Radio Associació que han guardonat,a més, professionals com Jordi Basté, Albert Om, Pepe Nieves, Lidia Heredia oJaume Serra i programes com Catalunya Migdia de Catalunya Ràdio, M.A.S. enllàde Ràdio Banyoles o el programa especial Nadal a la presó.

Des de Ràdio Estel agraïm el reconeixement d’aquestamenció de qualitat al millor programa de ràdio i felicitem a tots i cadascun delsguardonats. L’acte de lliurament tindrà lloc el proper 25 d’abril a l’Auditoride la ONCE de Barcelona.

Més actualitat

CULTURA

ENTREVISTES

TEATRE

Júlia Bonjoch i Arnau Puig: "No trobar feina al teatre genera problemes de salut mental"

La Truita

Parlem amb els intèrprets Júlia Bonjoch i Arnau Puig sobre 'La Truita', la darrera estrena teatral al Teatre Poliorama dirigida per Ferran Utzet

10 juliol 2026

Redacció

CULTURA

ENTREVISTES

MÚSICA

Los Swingin' Calaveras: "Les plataformes de streaming són una arma de doble fil"

Alberto Noel de Los Swingin' Calaveras

Parlem amb Alberto Noel, veu i guitarra del grup The Swingin’ Calaveras, sobre el seu projecte i el seu disc 'Pasen i Vean'

9 juliol 2026

Redacció

CULTURA

ENTREVISTES

TEATRE

Àngels Gonyalons i Marc Rosich: "Res no és tan fort com la imaginació, com el llenç en blanc"

Àngels Gonyalons i Marc Rosich

Parlem amb l'actriu Àngels Gonyalons i el director i dramaturg Marc Rosich sobre 'El Retrat De Dorian Gray', ara mateix al Teatre Romea

8 juliol 2026

Redacció