En directe

Fórmula Estel

RÀDIO ESTEL

Xirinacs Avui, menció de qualitat al millor programa de ràdio

El passat dimarts 26 de març al migdia es vandonar a conèixer, en roda de premsa al Col·legi de Periodistes de Catalunya,els guardonats de la…

27 març 2019

Comparteix

El passat dimarts 26 de març al migdia es vandonar a conèixer, en roda de premsa al Col·legi de Periodistes de Catalunya,els guardonats de la 19a edició dels Premis Ràdio Associació. Uns premis quedistingeixen cada any la qualitat, innovació, presència de la llengua o la inclusiódels programes radiofònics i els professionals de la ràdio arreu del territoricatalà.

Enguany un dels programes premiats amb mencióde qualitat al millor programa de ràdio ha estat Xirinacs Avui de Ràdio Estel.Un espai basat en el sacerdot, filòsof, polític i activista Lluís MariaXirinacs, en el seu llegat amb una mirada de futur. Dirigit, produït irealitzat per Lluís Planas, expert en la figura de Xirinacs i amic personal delsacerdot i Joan Trias, periodista i locutor d’aquesta casa.

Recordem que aquesta 19a edició ha estatmarcada per un rècord de 111 candidatures a un Premis Radio Associació que han guardonat,a més, professionals com Jordi Basté, Albert Om, Pepe Nieves, Lidia Heredia oJaume Serra i programes com Catalunya Migdia de Catalunya Ràdio, M.A.S. enllàde Ràdio Banyoles o el programa especial Nadal a la presó.

Des de Ràdio Estel agraïm el reconeixement d’aquestamenció de qualitat al millor programa de ràdio i felicitem a tots i cadascun delsguardonats. L’acte de lliurament tindrà lloc el proper 25 d’abril a l’Auditoride la ONCE de Barcelona.

Més actualitat

CULTURA

ENTREVISTES

TEATRE

Pep Tosar i Evelyn Arévalo: "Volem que el Teatre del Raval sigui un espai lliure d’esnobismes"

Pep Tosar i Evely Arébalo

Parlem amb els dramaturgs Pep Tosar i Evelyn Arévalo sobre l'obra 'Federico García' que estrena la reobertura del Teatre del Raval

3 juny 2026

Redacció

SOCIETAT

La Generalitat promou el pla 'Fes les PAU en pau' per reduir l'estrès previ a la selectivitat

La campanya fa un seguit de recomanacions per promoure la confiança, serenor i de com planificar els estudis

3 juny 2026

ENTREVISTES

ESGLÉSIA

ESGLÉSIA CATALUNYA

ESGLÉSIA ESPANYA

Ramon Piqué: “Alçar la mirada vol dir trobar-se la creu a dalt del cel de Barcelona”

El director de la campanya 'Alça la mirada' remarca com han posat la creu de la Sagrada Família al centre de les comunicacions

3 juny 2026

Redacció