En directe

Fórmula Estel

AUDIOS

Yung Rajola: "S'està monetitzant la gent per dir bajanades"

El cantant acaba de publicar el seu nou treball 'Peter Pan'

27 octubre 2023

Comparteix
Yung Rajola

Yung Rajola publica Peter Pan, el seu nou àlbum. En ell, és molt crític amb les xarxes socials. Especialment, amb Twitter. De fet, ha dedicat la cançó Twitstar a aquesta plataforma, ja que considera que és la responsable de la polarització que viu actualment la societat.

En una entrevista al programa Fabricació Pròpia, hem repassat la seva evolució musical, amb la que ha deixat enrere la influència més urbana per passar-se al pop més lluminós. També hem reflexionat sobre la joventut i fer-se gran i la seva necessitat de fer un retrat realista del món actual.

Entrevista al cantant Yung Rajola

0:00 / 0:00

Més actualitat

CULTURA

ENTREVISTES

LLIBRES

Brugués Mitjans: "Hem perdut la capacitat d'esforçar-nos"

Brugués Mitjans

Parlem amb l'advocada i escriptora Brugués Mitjans sobre la seva tercera novel·la 'Els hereus de la cobdícia', editada per RBA

29 abril 2026

Redacció

SOCIETAT

La Conferència Sindical d'Habitatge alerta d'un increment de 'desnonaments invisibles'

Sindicats d'habitatge i laborals estan iniciant els moviments per la convocatòria d'una vaga general de cara a l'any vinent

29 abril 2026

Redacció

SOCIETAT

"Espanya està incrementant el pressupost de defensa sense seguir els canals usuals"

Tica Font reprova l'increment en defensa i producció d'armes, que poden desembocar en noves guerres

28 abril 2026

Redacció