En directe

Fórmula Estel

AUDIOS

Yung Rajola: "S'està monetitzant la gent per dir bajanades"

El cantant acaba de publicar el seu nou treball 'Peter Pan'

27 octubre 2023

Comparteix
Yung Rajola

Yung Rajola publica Peter Pan, el seu nou àlbum. En ell, és molt crític amb les xarxes socials. Especialment, amb Twitter. De fet, ha dedicat la cançó Twitstar a aquesta plataforma, ja que considera que és la responsable de la polarització que viu actualment la societat.

En una entrevista al programa Fabricació Pròpia, hem repassat la seva evolució musical, amb la que ha deixat enrere la influència més urbana per passar-se al pop més lluminós. També hem reflexionat sobre la joventut i fer-se gran i la seva necessitat de fer un retrat realista del món actual.

Entrevista al cantant Yung Rajola

0:00 / 0:00

Més actualitat

CULTURA

ENTREVISTES

MÚSICA

Emma Stratton: “El meu lema és humanitzar la clàssica”

Emma Stratton

Parlem amb la pianista Emma Stratton sobre la seva trajectòria i els reptes i alegries d’un any ple de debuts i reconeixements

9 desembre 2025

Redacció

SOCIETAT

Élite Taxi reclama aturar "la massacre dels vehicles VTC"

Els taxistes reclamen ser escoltats en la negociació de la llei que ha de restringir l'activitat dels vehicles VTC

9 desembre 2025

Redacció

MOBILITAT

SOCIETAT

El traspàs de Rodalies: "Hem de collar perquè les inversions no parin"

Joan Carles Salmeron, director del Centre d’Estudis del Transport 'Terminus', avisa de les claus del traspàs per aquest 2026

9 desembre 2025

Redacció