Amb el suport de Banc Sabadell
A la carta
14 setembre
- Capítol 04.
Com una empresa catalana s’obre al món i arriba a més de 60 països
En aquesta nova temporada de ‘Ser dels que fan’, la secció d’economia i empresa de Ràdio Estel en col·laboració amb Banc Sabadell, parlem d’internacionalització de mercats amb Maria del Mar Calzada, Area Manager dels laboratoris farmacèutics ALDO-UNION.
Coneixem com és el dia a dia d’una empresa que treballa en mercats molt diferents, quins reptes implica entrar en un país nou i com s’han d’adaptar els productes farmacèutics a les regulacions de cada territori.
També parlem de les diferències culturals a l’hora de negociar, de l’impacte de les guerres, les tensions comercials i els problemes logístics, i de com les empreses poden diversificar mercats per afrontar situacions d’inestabilitat.
Una conversa sobre empresa, exportació i mercats internacionals, però també sobre les persones que fan possible que una empresa catalana pugui créixer i mantenir la seva identitat mentre es projecta arreu del món.
Més informació
Menys informació
0:00 /
0:00
13 juliol
- Capítol 03.
La internacionalització de les empreses: com créixer en un món cada cop més incert
En aquest episodi parlem amb Carlos Dalmau, director de Negoci Internacional de Banc Sabadell, sobre què significa avui internacionalitzar una empresa, quins són els principals riscos i oportunitats dels mercats globals i com les empreses poden diversificar les seves exportacions per guanyar competitivitat.
També abordem el paper de l'acompanyament financer, el valor de comptar amb especialistes sobre el terreny i els mercats que ofereixen més potencial de creixement. Una conversa imprescindible per entendre com les empreses poden afrontar amb garanties els reptes d'un món cada vegada més global, però també més incert.
Més informació
Menys informació
0:00 /
0:00
1 juliol
- Capítol 01.
El relleu generacional a l’empresa familiar: el gran repte de garantir la continuïtat
Més informació
Menys informació
0:00 /
0:00
Filtra per Data

