En directe

Fórmula Estel

CULTURA

Acte vandàlic a la parròquia de Santa Magdalena de Bonastre

La parròquia de Santa Magdalena de Bonastre, al Baix Penedès, ha estat víctima d'un atacat vandàlic el 21 de maig, en el marc de la…

23 maig 2017

Comparteix

La parròquia de Santa Magdalena de Bonastre, al Baix Penedès, ha estat víctima d'un atacat vandàlic el 21 de maig, en el marc de la celebració de la festa major petita d'aquesta població. La imatge de la Mare de Déu, situada al jardí dels voltants de la parròquia, ha patit diverses destrosses. La més considerable ha estat la decapitació de la imatge.

L'acte vandàlic ja ha estat denunciat als Mossos d'Esquadra, segons ha comunicat l'arquebisbat de Tarragona, que "lamenta profundament aquest fet que atempta contra el sentiment religiós dels catòlics, especialment els del poble de Bonastre, i suposa un menyspreu a la llibertat religiosa".

Més actualitat

ESGLÉSIA

ESGLÉSIA CATALUNYA

ESGLÉSIA ESPANYA

RÀDIO ESTEL

Ràdio Estel fa un desplegament especial per seguir en directe el viatge de Lleó XIV

Ràdio Estel emetrà tots els actes que el Pontífex faci a Catalunya i farà un seguiment especial del viatge a Madrid i les Canàries

5 juny 2026

Redacció

ESGLÉSIA

ESGLÉSIA CATALUNYA

David Abadías: "Sempre hem estat gent arrelada a la terra i amb el desig de celebrar la fe amb la nostra llengua"

El Bisbe auxiliar de Barcelona reiterà que el català estarà present en els actes del Papa Lleó XIV a Catalunya

5 juny 2026

Redacció

ENTREVISTES

Coia Valls: "La Sagrada Família és el que passa entre pedra i pedra"

L'autora d''El somni de Gaudí' destaca totes les persones anònimes que han col·laborat a construir la Sagrada Família

5 juny 2026

Redacció