En directe

Trotamundos

CULTURA

Andrea Bocelli cantarà a la Sagrada Família de Barcelona

Un gran espectacle de música i paraula omplirà el 28 de maig la Sagrada Família de Barcelona. Serà el tret de sortida de la gira…

16 maig 2015

Redacció

Comparteix

Un gran espectacle de música i paraula omplirà el 28 de maig la Sagrada Família de Barcelona. Serà el tret de sortida de la gira Il Grande Mistero, que recorrerà en els pròxims mesos vuit grans metròpolis d'arreu del món impulsada des del Pontifici Consell per a la  Família. L'objectiu és proclamar, a través de la música, la dansa i l'art l'Evangeli de la Família com a escola d'humanitat per al nostre temps.

Il Grande Mistero compta amb l'actuació estel·lar del tenor italià Andrea Bocelli, conegut internacionalment pel seu talent i al mateix temps pel seu compromís a favor de la família cristiana. Acompanyat per l'Orquestra Simfònica del Vallès i la Coral Polifònica de Puig-reig, Bocelli interpretarà a la Sagrada Família peces de música sacra i profana que canten la bellesa de l'amor entre un home i una dona, de la família i dels molts valors que evoca.   

El projecte anomenat Il Grande Mistero (El Gran Misteri) s'ha presentat avui a Roma amb la presència destacada d'Andrea Bocelli i de l'arquebisbe Vincenzo Paglia, president del Pontifici Consell per a la Família.

També ha participat en la presentació romana d'aquesta iniciativa el cardenal Lluís Martínez Sistach, arquebisbe amfitrió del primer espectacle de la gira. El purpurat ha declarat que és un honor que Barcelona i la Sagrada Família hagin estat escollides per iniciar aquest prestigiós itinerari. "A més de la seva bellesa singular, la Sagrada Família és riquíssima en simbologia bíblica, teològica i litúrgica -ha recordat Martínez Sistach-. La basílica és una manifestació del gran misteri de Déu i de l'home." I ha afegit: "Enmig d'aquesta gran ciutat, en una època en què l'home pretén edificar la seva vida d'esquena a Déu, aquest magnífic temple té un gran significat. És un espai de bellesa, de fe i d'esperança, que convida l'home a l'encontre amb qui és la veritat i la mateixa bellesa."  

 

Més actualitat

política

POLÍTICA

Sense categoria

Josep Àngel Borràs, pèrit forense: "És indubtable que la foto de Mazón ha estat intervinguda, no es correspon amb l’original"

La foto de Mazón ha estat intervinguda

El professor de la Universitat de Barcelona i expert en falsedat documental diu que la fotografia "presenta molts artefactes que no hi haurien de ser"

14 març 2025

Redacció

ACTUALITAT

COVID

MEDICINA

SALUT MENTAL

SANITAT

Sense categoria

L’Hospital d’Igualada manté la Unitat de Suport Emocional als professionals sanitaris cinc anys després de la pandèmia

Hospital d'Igualada consolida la unitat de suport emocional

Aquest servei ha atès 270 sanitaris per episodis d'ansietat, depressió i estrès posttraumàtic, entre altres símptomes

13 març 2025

Redacció

COVID

política

POLÍTICA

SANITAT

SOCIETAT

Alba Vergés admet xocs amb el govern espanyol durant la pandèmia: “Vam haver de justificar-nos molt”  

Alba Vergés recorda la gestió de la pandèmia

L’exconsellera de Salut durant la pandèmia, Alba Vergés, diu que cinc anys després “encara cou” el tema de la vacunació de la Guàrdia Civil.  

13 març 2025

Redacció