En directe

Fórmula Estel

RÀDIO ESTEL

"Ara estem en un nivell més bàsic: 'Llibertat o llibertat'"

"'Referèndum o referèndum'", va dir Puigdemont. Ara estem en un nivell més bàsic: 'Llibertat o llibertat'". Aquest dimecres a A Primera Hora hem parlat de la conferència…

5 setembre 2018

@BorjaDeMaria

Comparteix
"'Referèndum o referèndum'", va dir Puigdemont. Ara estem en un nivell més bàsic: 'Llibertat o llibertat'".
Aquest dimecres a A Primera Hora hem parlat de la conferència que el president de la Generalitat, Quim Torra, va oferir al Teatre Nacional de Catalunya, amb el politòleg i professor de ciència política de la UOC Iván Serrano.
Una de les empreses més importants que va moure la seva seu durant el procés independentista va ser Aigües de Barcelona i ara torna a Catalunya. A més, l’atur a Catalunya i a la resta de l’Estat ha pujat de forma contundent. L’economista i màster en Economia Social Iván González ens ha fet un extensiu anàlisi.
Per últim hem parlat del Gran Teatre del Liceu i es que el teatre català ofereix descomptes a la gent jove per tal d'enganxar al públic més jove al gènere operístic. I ho hem fet amb Alba Martínez, cantant d'òpera, soprano i estudiant del Conservatori Superior de Música del Liceu.
Pots escoltar A Primera Hora
Foto: Òmnium Cultural

Més actualitat

ESGLÉSIA MÓN

Cristóbal López: "És immoral que alguns polítics que es declaren catòlics vegin els musulmans com uns enemics"

El cardenal i arquebisbe de Rabat diu a Ràdio Estel que la imatge de pastors evangèlics pregant amb Donald Trump és "un atemptat contra la nostra fe"

13 març 2026

Ignasi Miranda

CULTURA

ENTREVISTES

Pau Roca i Carmen Marfà: "És impossible que una obra de teatre faci molta por"

L'actor i la dramaturga de 'La presència' exposen la combinació entre la comèdia i el terror de l'obra

13 març 2026

Redacció

SOCIETAT

Núria Sastre, advocada: "El règim tancat és contraindicat per a les persones que pateixen de salut mental, mai milloraran a la presó"

L'advocada apunta que hi hauria d'haver un informe previ de cada persona jutjada per detectar si és adient el seu internament a la presó

13 març 2026

Redacció