En directe

La Caravana

CULTURA

"Barcelona és molt significativa per Bruce Springsteen"

Jordi Bianciotto és periodista musical d’El Periódico i ha escrit el llibre ‘Bruce Springsteen a Espanya’

28 abril 2023

Redacció

Comparteix
Bruce Springsteen amb alguns dels músics de la E Street Band el 14 de maig de 2016.

Aquest divendres 28 d’abril i diumenge dia 30 Bruce Springsteen tocarà a l’Estadi Olímpic Lluís Companys de Barcelona. Els dos concerts a la capital catalana donaran el tret de sortida a la seva gira europea. Jordi Bianciotto, periodista musical d’El Periódico i autor del llibre ‘Bruce Springsteen a Espanya’, explica que “Barcelona és molt significativa per Springsteen. Sempre passen coses més inflamades que en altres ciutats”. En una entrevista al programa El Matí a Ràdio Estel, el crític musical ha afegit que “a Europa és on el cantant ha desenvolupat la cara dels Estats Units que més ens agrada als europeus, la d’una Amèrica progressista”.


Segons Bianciotto, Springsteen “ve a Barcelona a donar-nos seguretat i refugi emocional”. “A dir-nos que tot torna a ser una mica com abans” afirma el crític musical. El periodista d’El Periódico ha detallat que “la figura, l’obra i el missatge que transmet Bruce Springsteen té a veure amb la idea de tirar endavant, de l’esperança i la fe”. Amb tot, Jordi Bianciotto ha assegurat que “el rock ha deixat de ser quelcom associat a la gent jove perquè els seus protagonistes s’han fet grans”.

Més actualitat

Els veïns de Badalona exigeixen la posada en marxa del Consell de Prevenció i Seguretat per lluitar contra les agressions sexuals

Imatge de l'enganxina de l'112 d'un cotxe de Mossos d'Esquadra

El psicòleg Jaume Funes assegura que ni el Codi Penal ni l'abandonament són la solució

7 juny 2023

Redacció

Les vacances escolars són un risc per als infants que no tenen hàbit de lectura a casa

Alumnes d'Artés amb el llibre 'La revolta dels burots'

Ho diu Marta López, directora del programa de lectura Lecxit, de la Fundació Bofill, qui assegura que "usar una pantalla i no ser lector no té una relació directa"

6 juny 2023

Redacció

"No crec que cap canvi de govern aturi o no posi en marxa la llei de l’oblit oncològic"

Mostra mèdica

L'Associació contra el Càncer a Barcelona remarca que moltes empreses no adeqüen la reincorporació progressiva a la feina de una persona que ha superat un càncer

5 juny 2023

Redacció