En directe

Fórmula Estel

ACCIÓ SOCIAL

Comencen les colònies socials de la Fundació Pere Tarrés

Aquest dilluns la Fundació Pere Tarrés ha donat el tret de sortida alprimer torn de les colònies socials que organitza cada any, i que vandestinades…

23 juliol 2018

Macià Grau

Comparteix

Aquest dilluns la Fundació Pere Tarrés ha donat el tret de sortida alprimer torn de les colònies socials que organitza cada any, i que vandestinades a joves i infants en situació de vulnerabilitat. Més de 50 nens,acompanyats per 14 monitors i monitores, han posat rumb a la casa de colònies l’Esperança(Ripollès), on gaudiran durant una setmana d’uns dies de lleure on podranaprendre en valors, relacionar-se amb la natura i fer nous amics.

Després d’aquest primer torn, les properes setmanes la Fundació Pere Tarréscontinuarà amb les colònies socials fins a finals d’agost, passant per lescases de colònies d’Ogassa (Ripollès), la Conreria (Maresme), i Pare Manyanet(Begues). La iniciativa, que va començar ara fa set anys, està becada al 100%per la Fundació, i s’emmarca dins la campanya “Ajuda’ls a créixer-Cap infantsense colònies”.

Cal recordar que per a les famílies que es troben en situació devulnerabilitat social, l’època estival és un període on veuen com els recursosde la xarxa assistencial que els atén disminueixen. És per aquest motiu queinstitucions com la Fundació Pere Tarrés treballen cada estiu per evitar que l’educacióen el lleure esdevingui un factor més d’exclusió social. A part de les colòniessocials, la Fundació també organitza cada any activitats de lleure a 16 casalssocials de Barcelona, Granollers, Montcada i Reixac, Sabadell, Ripollet iTarragona.

 

 

Més actualitat

POLÍTICA

Els comuns s'aixecaran de la taula de negociació si l'1 de febrer no hi ha règim sancionador de lloguers 

taula de negociació dels pressupostos

La presidenta dels Comuns al Parlament recorda que el règim sancionador “no necessita l’aprovació dels pressupostos de la Generalitat”

15 gener 2025

Redacció

POLÍTICA

Non Casadevall: “Salvador Illa fa balanç de cent dies de govern en quatre pàgines de DIN A4” 

govern de Salvador Illa

El secretari general de la CUP ha confirmat que el partit manté “de moment” l’esmena a la totalitat als pressupostos de la Generalitat

14 gener 2025

Redacció

SALUT MENTAL

SANITAT

“No hauríem de medicalitzar amb pastilles la majoria dels grans problemes de la vida” 

més antidepressius prescriu

El doctor Jordi Mestres, vocal Junta de la Societat Catalana de Medicina Familiar i Comunitària (CAMFiC), alerta que Espanya és un dels països de la Unió Europea que més antidepressius prescriu

13 gener 2025

Redacció