El programa ‘A primera hora’ ha començat aquest dimarts amb una salutació especial de l’arquebisbe de Barcelona, el cardenal Joan Josep Omella, en què ha felicitat el nostre magazín per l’edició número 500. La candidata de Junts per Catalunya a la Presidència de la Generalitat, Laura Borràs, ha dit, en una entrevista també especial, que “l’Estat Espanyol és l’adversari”, alhora que ha aclarit que no té cap “obsessió d’atacar Esquerra Republicana”. La nova cap de cartell de Junts per Catalunya ha afirmat que la seva elecció suposa “un senyal de normalitat”, tenint en compte que “les dones encara no tenen accés al llocs de responsabilitat”.
També ha participat aquest dimarts, en el programa ‘A Primera Hora’, l’eurodiputat Toni Comín, que ha dit que “l’octubre del 2017 la normalitat i l’hegemonia catalana van canviar completament”. En un altre moment, ha estat present en l’espai matinal el director i fundador de Pro Activa Open Arms, Òscar Camps. Ha destacat que “la lluita al mar, ara, encara és més difícil enmig de la pandèmia”. Camps també ha lamentat que “la perversió que es fa del dret marítim no permet que un particular denuncii un Estat davant d’Europa”. A més, ha afirmat que “el codi dels humans hauria de ser millorar la situació dels altres”. El director d’Open Arms ha conclòs, en aquesta intervenció a Ràdio Estel, que “cada vida compta”.
A la part final del programa, hem parlat amb el cantant de Buhos, Guillem Solé. La formació catalana enceta nova gira després dels mesos de confinament i les restriccions. L’espectacle es titula ‘Teràpia Col·lectiva’, i està dirigit per Albert Pla.
Pots tornar a escoltar el programa AQUÍ
Més actualitat
El portaveu de l'associació Pro Drets Humans de Melilla titlla de "neteja ètnica" el que està passant a la frontera

Aquest divendres, centenars de migrants van saltar la tanca de Melilla. Encara no hi ha un recompte oficial dels morts en caure per les agressions de la policia marroquina i espanyola
27 juny 2022
Redacció,