En directe

Fórmula Estel

PAPA FRANCESC

El Papa avança l'esperit de la JMJ de Cracòvia assegurant que els joves "tenen en el cor alguna cosa que els mou"

El Sant Pare ha enviat aquest dilluns un videomissatge adreçat als joves que acaben de participar en l'esdeveniment "Together 2016" (Junts 2016), celebrat a Washington…

18 juliol 2016

@IgnasiMiranda

Comparteix
El Sant Pare ha enviat aquest dilluns un videomissatge adreçat als joves que acaben de participar en l'esdeveniment "Together 2016" (Junts 2016), celebrat a Washington aquest dissabte 16 de juliol. La iniciativa, de caràcter ecumènic, ha estat organitzada pel moviment de pregària i evangelització "Pulse", fundat per Nick Hall. "Jesús us espera i no desil·lusiona ningú", diu el Papa als joves. Conclou també amb unes paraules molt esperançadores: "Anima't! No tens res a perdre! Prova-ho, i després m'ho expliques!". El pontífex parla als nois i noies assegurant-los que "tenen en el cor alguna cosa que els mou i que fa que estiguin inquiets". També recorda que Jesús "és qui va sembrar en el cor la llavor de la inquietud".
D'altra banda, el Papa ha volgut de nou fer-se proper a França amb motiu del brutal atemptat terrorista de dijous passat que va acabar amb la vida de 84 persones i va causar nombrosos ferits a Niça. Aquest diumenge cap a les 19.00 hores, el pontífex va trucar per telèfon a l'alcalde d'aquesta ciutat francesa, Christian Estrosi, per mostrar-li la seva proximitat, segons va revelar AdnKronos. "Què puc fer per vosaltres?", va dir Francesc a la màxima autoritat local.
La trucada va ser realitzada a través de Paolo Celi, president de l'entitat "Amics Franco-italians", una associació que representa més de 400.000 italians que resideixen a França i uns 4 milions de francesos d'origen italià. Celi va relatar el contacte, que va qualificar de "consolador". "El Papa Francesc em va cridar al voltant de les 19 hores, demanant perdó perquè no parlava bé francès. El primer que m'ha dit és 'què puc fer per vosaltres?'. Ens ha promès que el més aviat possible es trobarà amb les famílies de les víctimes". També va dir que és "una trucada que dóna un gran consol i és el que la ciutat de Niça necessitava per tornar a començar".

Més actualitat

POLÍTICA

Antoni Bayona defensa que la llei d'amnistia "es pot emparar en la Constitució" tot i que "és un text rígid que és víctima de si mateix"

Imatge de la Constitució Espanyola

L'exlletrat del Parlament que es va posicionar en contra del referèndum l'any 2017, avala la consulta pactada entre Junts i el PSOE

6 desembre 2023

Redacció

AUDIOS

Miquel Àngel Alegre, cap de projectes de la Fundació Bofill: "Són uns resultats molt dolents"

informe PISA

Alegre valora els darrers resultats de l'informe PISA i alerta que Catalunya suspèn en qualitat del sistema educatiu

5 desembre 2023

POLÍTICA

"Henry Dunant no decideix res, ni tan sols proposa solucions"

El salvadorenc Francisco Galindo Vélez ha estat escollit 'coordinador del mecanisme internacional' que actuarà com a verificador en les reunions bilaterals entre el PSOE i Junts per Catalunya.

El mediador internacional Jordi Palou-Loverdos analitza a Ràdio Estel aquesta figura i la de Henry Dunant, la fundació verificadora entre Junts i el PSOE

5 desembre 2023

Redacció