En directe

Cocodril Club

POLÍTICA

política

José Zaragoza: "Catalunya i Espanya estan millor ara que el 2017"

Sobre els pactes del PP i VOX, el número 4 del PSC al Congrés dels Diputats per Barcelona ha dit que la ultradreta acabaria pactant amb VOX encara que el PSOE acabés guanyant les eleccions

12 juliol 2023

Redacció

Comparteix

José Zaragoza ha apuntat sobre els pactes del PP i VOX que, encara que el PSOE guanyi les eleccions generals del 23 de juliol, els populars pactaran amb la ultradreta per impedir que Pedro Sánchez sigui president del govern espanyol. I apunta que tant a Múrcia com a l'Aragó hi acabarà havent un govern PP-VOX: "És una qüestió de temps que Fernando López Miras i Jorge Azcón [candidatos del PP] acabin menjant-se el mateix plat que Maria Guardiola a Extremadura".

José Zaragoza sobre els pactes del PP i VOX

Estem millor ara que fa 5 anys? José Zaragoza afirma que sí. En una entrevista al programa 'El Matí a Ràdio Estel', el diputat del PSC al Congrés dels Diputats argumenta que "el 2017, hi havia un govern corrupte que utilitzava la policia per destruir proves de la seva corrupció, problemes d'atur, de precarietat laboral i de conflicte a Catalunya. Aquests problemes ja no estan en primera línia, però a la dreta no li interessa parlar de les coses que s'han arreglat i que ells van espatllar".

El diputat també ha volgut recordar que el PSC és singular al PSOE i que ha estat gràcies a la capacitat i el lideratge de Salvador Illa que Catalunya té pressupostos.

Escolta l'entrevista

0:00 / 0:00

Més actualitat

POLÍTICA

Els comuns s'aixecaran de la taula de negociació si l'1 de febrer no hi ha règim sancionador de lloguers 

taula de negociació dels pressupostos

La presidenta dels Comuns al Parlament recorda que el règim sancionador “no necessita l’aprovació dels pressupostos de la Generalitat”

15 gener 2025

Redacció

POLÍTICA

Non Casadevall: “Salvador Illa fa balanç de cent dies de govern en quatre pàgines de DIN A4” 

govern de Salvador Illa

El secretari general de la CUP ha confirmat que el partit manté “de moment” l’esmena a la totalitat als pressupostos de la Generalitat

14 gener 2025

Redacció

SALUT MENTAL

SANITAT

“No hauríem de medicalitzar amb pastilles la majoria dels grans problemes de la vida” 

més antidepressius prescriu

El doctor Jordi Mestres, vocal Junta de la Societat Catalana de Medicina Familiar i Comunitària (CAMFiC), alerta que Espanya és un dels països de la Unió Europea que més antidepressius prescriu

13 gener 2025

Redacció