Una de les persones distingides amb la Creu de Sant Jordi d’enguany serà Sor Lucía Caram, que a la Fórmula Estel d'aquest dijous ha expressat què significa per a ella: "Molta emoció i responsabilitat. És el reconeixement a la tasca de tot un grup de gent que hem cregut en una causa, la de Jesús i el seu Regne, i que ens hem compromès a treballar per les persones i pel país". La monja dominica contemplativa ha bromejat dient: "Aquesta és una de les creus que no costa carregar, és un regal".
Sor Lucía també ha parlat d'una de les concrecions del projecte Invulnerables, l'EspaiCaixa Francesc d’Assís, de Manresa: "El convent de Santa Clara s’ha anat transformant en un hospital de campanya. El Papa ens ha demanat que obrim les portes dels monestirs per evitar que es converteixin en hotels. El nom de la casa, Francesc d’Assís, ja vol dir una missió: estar al costat dels més pobres".
Sor Lucía Caram ha estat entrevistada a l’espai setmanal de Catalunya Cristiana, on Carme Munté, cap de Redacció, ha presentat les novetats del setmanari, amb Barcelona, port segur, en portada.
Misteri de La Selva del Camp
Aquest dijous també hem tractat un dels actes amb més arrelament a la cultura i tradició catalana: el Misteri de la Selva del Camp, una representació que implica tot un poble i que ve d’antic. El seu director, Joan Massana, ha explicat a la Fórmula: “Intenta explicar amb un altre llenguatge, més plàstic, i en català, els últims moments de la vida de la Mare de Déu. Com les Passions, però referides a la mort i assumpció de la Mare de Déu”. Si vols anar, RàdioEstel t'hi convida.
Iván Gonzalez, economista i màster en economia social, ha parlat de la visita de Trump a Europa en El Pensament del Dia.
Més actualitat
"La pastilla per deixar de fumar no és una vareta màgica, hi ha d'haver voluntat acompanyada d'un tractament psicològic"

El doctor Esteve Fernández ha explicat a Ràdio Estel que el Todacitan impedeix tenir síndrome d’abstinència i evita que el fumador tingui sensacions agradables a l’hora de fumar
6 febrer 2023
Redacció, 
Marta Vilalta: "La majoria del 52% hi continua sent i Esquerra no abandona el projecte de república catalana"

En una entrevista al programa 'El Matí a Ràdio Estel', la secretària general adjunta i portaveu d'ERC, ha deixat clar que l'acord amb el grup parlamentari socialista "és una qüestió puntual"
3 febrer 2023
Redacció,