En directe

Trotamundos

RÀDIO ESTEL

Fundació Comtal: "Hi ha molta gent que ens coneix i ve a comprar-nos a nosaltres la rosa"

Aquesta setmana volem apropar-vos les iniciatives solidàries relaciones amb Sant Jordi. Per això aquesta setmana El Pitjor del Pitjor es transforma en El millor del…

24 abril 2015

Redacció

Comparteix
Aquesta setmana volem apropar-vos les iniciatives solidàries relaciones amb Sant Jordi. Per això aquesta setmana El Pitjor del Pitjor es transforma en El millor del millor.
Per acabar la setmana hem parlat amb Ainara Garcia, tècnica en comunicació i foundrising de la Fundació Comtal, una entitat que porta 20 anys treballant amb joves i infants sense recursos al barri de Ciutat Vella.
Ahir van sortir al seu barri, davant el Mercat de Santa Caterina, per promocionar la campanya Una rosa és una oportunitat: "Estem molt contents. El mercat estava obert per la tarda i va ser increïble. També hi ha molta gent que ens coneix i ve a comprar-nos a nosaltres la rosa".
Dimecres ha visitat Fórmula Estel l'obra social de Sant Joan de Déu representada per Albert Pérez: "Vendrem roses a l'hospital i unes xapes i uns imans molt bònics que hem estat venent on-line". L'objectiu a Sant Jordi és el mateix que l'Obra fa tot l'any: fer una tasca de sensibilització i captació de fons"
Els podreu trobar el dia de Sant Jordi a l'hospital i a la Rambla de Catalunya 68.
Dimarts ha vingut a RàdioEstel Òscar Zabia, responsable d'aportacions de Projecte Home. La iniciativa roses solidàries busca unir usuaris i families, sensibilitzar i captar fons. El dia de Sant Jordi faran unes parades de roses on intervindrà tota l'entitat, voluntaris, usuaris, famílies i empreses col·laboradores amb roses donades per Original Flor. També s'hi farà tallers de lectura, compta-contes, i aquest any, com a novetat, pastissos de Sant Jordi.
Podreu trobar Projecte Home a:
- Barcelona: Gran Via 204
- Montgat: Plaça de les Mallorquines
- Montcada i Reixac: Fira del llibre
"Sant Jordi és la gran diada de Catalunya i dóna joc per tot el que vulguem". Nosaltres també ho creiem! Animeu-vos a ajudar!
Hem començat la setmana amb Albert Francolí, responsable de Recicla Cultura, una campanya que vol sensibilitzar, promoure la lectura i la cultura, i finançar cursos d’alfabetització en català i castellà per a persones nouvingudes que porta fent 10 anys la Fundació Servei Solidari al barri de El Raval de Barcelona: “Crèiem que s’havia de posar de relleu l’aprenentatge de la llengua com a primer pas per a la inclusió social el dia de Sant Jordi”, explicava Francolí.
Podeu comprar els llibres donats per altres persones durant la setmana a la Rambla del Raval i el dia de Sant Jordi a la parada número 53 de la Rambla de Catalunya.
Escolta l’Albert Francolí (minut 41)

Més actualitat

CULTURA

ENTREVISTES

TEATRE

Júlia Bonjoch i Arnau Puig: "No trobar feina al teatre genera problemes de salut mental"

La Truita

Parlem amb els intèrprets Júlia Bonjoch i Arnau Puig sobre 'La Truita', la darrera estrena teatral al Teatre Poliorama dirigida per Ferran Utzet

10 juliol 2026

Redacció

CULTURA

ENTREVISTES

MÚSICA

Los Swingin' Calaveras: "Les plataformes de streaming són una arma de doble fil"

Alberto Noel de Los Swingin' Calaveras

Parlem amb Alberto Noel, veu i guitarra del grup The Swingin’ Calaveras, sobre el seu projecte i el seu disc 'Pasen i Vean'

9 juliol 2026

Redacció

CULTURA

ENTREVISTES

TEATRE

Àngels Gonyalons i Marc Rosich: "Res no és tan fort com la imaginació, com el llenç en blanc"

Àngels Gonyalons i Marc Rosich

Parlem amb l'actriu Àngels Gonyalons i el director i dramaturg Marc Rosich sobre 'El Retrat De Dorian Gray', ara mateix al Teatre Romea

8 juliol 2026

Redacció