En directe

Matines

ACCIÓ SOCIAL

La campanya “Cap nen sense bigoti” bat rècords i aconsegueix recollir 473.000 litres de llet a Catalunya

Lacampanya “Cap nen sense bigoti”, impulsada per l’Obra Social “la Caixa” iCaixaBank a favor del Banc dels Aliments, ha finalitzat l’edició d’aquest anyamb unes xifres…

5 octubre 2018

Redacció

Comparteix

Lacampanya “Cap nen sense bigoti”, impulsada per l’Obra Social “la Caixa” iCaixaBank a favor del Banc dels Aliments, ha finalitzat l’edició d’aquest anyamb unes xifres rècord, que han suposat un increment del 22% respecte l’anyanterior.

Entotal, a Catalunya, s’han recollit 473.000 litres de llet, dels quals 200.000els va aportar inicialment l’Obra Social “la Caixa” per posar en marxa lainiciativa. Aquest gran èxit de participació, com han explicat les entitatsorganitzadores en un comunicat, ha estat possible gràcies a la col·laboració deles diverses entitats però també a la complicitat de diverses figures públiquescom són el xef català Joan Roca, Sor Lucía Caram, la cantant Soraya Arnelas, oel presentador Iker Jiménez, entre d’altres.

Uncop finalitzada la campanya, el Banc dels Aliments serà l’encarregat ara de ferarribar aquests 473.000 litres de llet a més de 35.000 infants que es troben enrisc de vulnerabilitat social a Catalunya, cosa que garantirà el seu consummínim recomanat fins a finals d’any.

Calrecordar que com s’ha explicat durant tota la campanya, la llet “és una font destacablede proteïnes d’alta qualitat, que contribueix decisivament al creixement idesenvolupament dels infants”. Tant és així que l’Organització de les NacionsUnides per a l’Alimentació i l’Agricultura, afirma que un got diari de 200mil·lilitres de llet de vaca proporciona a un menor de 5 anys el 21% de lesseves necessitats de proteïnes i el 8% de calories i nutrients.

Més actualitat

SOCIETAT

Ivan Pera: "Hem d’incorporar els expats a la ciutat, que se sentin part del barri"

Comissionat del Pacte per Ciutat Vella Ivan Pera

El Comissionat del Pacte per Ciutat Vella de l’Ajuntament de Barcelona és partidari que el districte “es converteixi en el centre de la ciutat” 

11 febrer 2025

Redacció

RELIGIÓ

Ramon Bassas: "El diàleg és imprescindible perquè la diversitat no es vegi com una agressió"

El director general d'Afers Religiosos de la Generalitat alerta davant el perill de desencontres i conflictes quan la convivència no funciona

7 febrer 2025

Redacció

SOCIETAT

El Sindicat de Llogateres celebra la compra de la Casa Orsola, però lamenta que l’ajuntament “hagi actuat d’esquena” 

compra de la Casa Orsola

Un dels portaveus del sindicat, Enric Aragonès, reivindica la feina del sindicat i considera que la lluita veïnal ha contribuït al fet que el consistori hagi adquirit aquesta finca de l’Eixample 

7 febrer 2025

Redacció