En directe

El Matí a Ràdio Estel

RÀDIO ESTEL

"La crisi ha fet perillar que les pensions es revaloritzin amb l'IPC"

El Congrés reclama una pujada de les pensions al ritme de la inflació. Hem parlat a la 1a hora de la Fórmula Estel amb Pere…

14 març 2018

@BorjaDeMaria

Comparteix
El Congrés reclama una pujada de les pensions al ritme de la inflació. Hem parlat a la 1a hora de la Fórmula Estel amb Pere Vidal, professor de dret laboral de la UOC. "En els últims anys, amb la crisi, el número de gent que percep pensió o prestacions socials ha augmentat, i han baixat el número de cotitzants. Això està afectant la guardiola de les pensions i està provocant que avui dia pugui estar en perill que les pensions es revaloritzin conforme l'IPC", ha informat Vidal. El professor de la UOC ha recordat que hi ha hagut dues reformes: l'any 2011 es va allargar l'edat de jubilació, i el 2013 es va introduir que es calculi la revalorització de les pensions amb diversos indicadors.
 
Comentari d'Actualitat
Joan Hernández, director del GTER (Grup de Treball Estable de Religions) ha resumit l’acte de cloenda que es va celebrar aquest dimarts al Parlament amb motiu de la Setmana de l’Harmonia Interconfessional: "Vam omplir, amb 150 places, gent de totes les religions... (...) Penso que és interessant que aquest acte es faci al Parlament, com la casa de tots, i que la presideixi el president, Roger Torrent. En el seu discurs va insistir que el diàleg interreligiós és important i imprescindible, i que el diàleg interreligiós des del respecte i l'acceptació al dret a la llibertat dels altres és el pilar de la pau i l’harmonia interconfessional".
Pots escoltar la 1a hora de la Fórmula Estel

Més actualitat

CULTURA

ENTREVISTES

LLIBRES

Josep Nualart: "L'operatiu de Puigdemont és una cadena de 'Bàrbares'"

Josep Nualart

Josep Nualart presenta 'Tres dies d’agost', una crònica periodística sobre el retorn del president Puigdemont a Catalunya

13 juny 2025

Redacció

POLÍTICA

"Els socis de govern ara tenen més capacitat de pressió"

Pedro Sánchez

Gema Sánchez, politòloga de la Universitat Complutens de Madrid, creu que sortiran més escàndols i que hi haurà un avançament electoral

13 juny 2025

Redacció

SOCIETAT

Plataformes contràries a l'ampliació de l'aeroport asseguren que el projecte "és un document molt 'cutre' i amb pocs detalls"

Aeroport del Prat

Elena Idoate, membre de les plataformes 'Ni un pam de terra' i 'Zeroport' assegura que l'ampliació és un instrument de propaganda.

13 juny 2025

Redacció