En directe

El Matí a Ràdio Estel

ACTIVITATS

La JMJ de Panamà arriba a Catalunya

Després de la gran experiènciaque van viure molts joves a la JMJ de Cracòvia, les delegacions de Joventut deCatalunya han decidit organitzar una jornada paral·lela…

14 gener 2019

Macià Grau

Comparteix

Després de la gran experiènciaque van viure molts joves a la JMJ de Cracòvia, les delegacions de Joventut deCatalunya han decidit organitzar una jornada paral·lela a la JMJ de Panamàperquè tots els no puguin anar-hi en formin part igualment des de la distància.

Amb aquest objectiu, el cap desetmana del 26 i 27 de gener, a Mataró, se celebrarà la JMJPanamà.CAT, unajornada on es faran jocs, tallers sobre la cultura llatina, una vetlla depregària, i el que és més important, connexions en directe amb Panamà.

Per a tots els interessats en participar-hi,la data límit d’inscripció és el dia 20 de gener, i només cal omplir unformulari que es pot trobar a l’enllaç de la pàgina web de la jornada. Enaquest mateix enllaç hi ha tota la informació relacionada amb la JMJPanamà.CAT,des dels horaris de les activitats, fins a com arribar-hi i el material que s’hade portar. El preu per participant és de 30 euros, i podran assistir-hi jovesde 14 a 30 anys.

La jornada començarà el dissabte26 de gener a les 12.30, amb un acte d’acollida a l’Escola Sant Josep deMataró, i finalitzarà el diumenge 27 a les 15.00 amb un dinar al passeig deCallao, que es farà després de l’eucaristia d’enviament a la basílica de SantaMaria.

Com ha explicat l’organització enun comunicat, aquesta serà una bona oportunitat per portar la JMJ de Panamà aCatalunya, i perquè ningú no es perdi cap detall de tot el que digui el Papa alsjoves d’arreu del món

Més actualitat

CULTURA

ENTREVISTES

MÚSICA

Taichi Tsukumo: "Volia homenatjar Barcelona i els meus orígens"

Taichi Tsukumo

Parlem amb el violoncel·lista i compositor japonès nascut a Barcelona Taichi Tsukumo sobre 'Contacontes Digital – VIRTUAL CITY BCN'

4 novembre 2025

Redacció

POLÍTICA

La dimissió de Mazón: "No ha volgut reconèixer que era un incompetent per gestionar el problema"

El catedràtic de Sociologia de la Universitat de València, Antonio Ariño, reprova la falta de "tasca humana" de Mazón

4 novembre 2025

CULTURA

ENTREVISTES

Maria Sellas: "Mishima m'ha acompanyat molt en el procés d'escriptura"

L'escriptora explica la inspiració de la música en la publicació de la seva última novel·la 'Tot torna a començar'

3 novembre 2025

Redacció