En directe

Fórmula Estel

ACTIVITATS

La Passió del segle XXI

El drama immortalde la Passió, representat a diversos llocs de Catalunya des del segle XV, es tornaràa representar aquest any a la Selva del Camp…

30 gener 2018

Macià Grau Puig

Comparteix

El drama immortalde la Passió, representat a diversos llocs de Catalunya des del segle XV, es tornaràa representar aquest any a la Selva del Camp després del gran èxit que va tenirl’any 2009. I és que ja fa 9 anys aquest petit poble del Baix Camp va mostrar comes pot encaixar tradició i modernitat, amb una representació que està feta ambla sensibilitat del nostre segle.

És per aquest motiuque la Reial Congregació de la Puríssima Sang, entitat responsable de la Passióde la Selva, ha decidit tornar a representar aquesta història que forma part jadel Divendres Sant selvatà, reconegut per la Generalitat de Catalunya com aFesta Tradicional d’Interès Nacional.

L’autor del text ésDavid Jou i Mirabent, científic i poeta reconegut, que aconsegueix implicardirectament l’espectador, i l’obliga a qüestionar-se valors i creences des dela religiositat i amb un estricte respecte històric.

L’obra estàdirigida pel selvatà Josep M. Puig i Baiget i codirigida per l’autor reusencCarles Bigorra, que completen aquest text innovador amb una posta en escenaaustera i senzilla, amb vestuari d’avui, però que fa ús dels audiovisuals i deles tecnologies actuals.

Totes aquestescaracterístiques fan que aquesta Passió sigui considerada per a molts com laPassió del segle XXI, ja que es tracta d’una versió renovada que apropa eldrama sacre a l’espectador actual.

La representació esfarà a l’església parroquial de Sant Andreu, els dies 10, 11, 17 i 18 de març,amb capacitat per acollir 500 persones per a cada acte, i les entrades ja estana la venda al correu de l’organització: passiolaselva@gmail.com. 

Més actualitat

CULTURA

ENTREVISTES

TEATRE

Andrés Corchero i Carles Martínez: "Les paraules són música de l'ànima"

"Les paraules són música de l'ànima"

Parlem amb Carles Martínez i Andrés Corchero, actor i coreògraf i ballarí d''Una Mena d’Alaska' a l'Espai Lliure del Teatre Lliure

23 maig 2025

Redacció

EDUCACIÓ

Esther Niubó sobre els pagaments pendents a l’escola concertada: "Volem ser més àgils"

Esther Niubó, consellera d'Educació

La consellera d’Educació assegura que el departament no han rebut cap queixa per l'ús del vel a les aules

23 maig 2025

Redacció

EDUCACIÓ

Sense categoria

El Govern encara no ha pagat les ajudes per alumnes vulnerables a l'escola concertada

Segons ha pogut saber Ràdio Estel, l'escola concertada encara no ha cobrat les conegudes com a motxilles econòmiques.

23 maig 2025