Aquest dilluns, des de Ràdio Estel, us plantegem aquesta pregunta:
Com pot sortir la Unió Europea de l’actual crisi?
- Amb més unitat d’acció des del diàleg entre tots els països.
- Amb una reforma institucional de les actuals estructures.
- No hi ha res a fer, sobretot després de la sortida del Regne Unit.
En el programa El mirador de l'actualitat, analitzarem aquest dilluns (19.25 h.) el present i el futur de la Unió Europea, amb la sortida del Regne Unit i la necessitat d’enfortir el projecte comú. Comentarem el contingut i el fons de la crida feta aquests dies pel president de la Comissió, Jean-Claude Juncker, a la unitat per superar les crisis del Brexit i els refugiats. També ens preguntarem com es pot recuperar la il·lusió col·lectiva per una Europa construïda entre tots?
Compartirem col·loqui amb el periodista Lluís Foix i amb el professor i col·laborador del Centre d'Estudis Cristianisme i Justícia Lluís Sols. No us ho perdeu! Us esperem aquest dilluns a les 19.25 hores a Ràdio Estel.
Més actualitat
ECONOMIA I FINANCES
POLÍTICA
Josep Reyner: "L'objectiu no és ser diferents, sinó tenir un sistema de finançament just"

El president de la Comissió d'Economia Catalana del Col·legi d'economistes de Catalunya considera que cal definir què vol dir 'quota de solidaritat' en el finançament singular
30 juny 2025
Redacció,