En directe

El Matí a Ràdio Estel

AUDIOS

Maria Nicolau: "Que et rebi el Papa és una aventura"

La cuinera Maria Nicolau, que publica el llibre 'Cremo!', explica com va ser la seva audiència amb el Papa Joan Pau II

Publicat: 09/04/2024 18:32 Actualitzat: 18/01/2026 21:55

Comparteix
Maria Nicolau, que publica el llibre 'Cremo!' explica la seva audiència amb el Papa Joan Pau II als estudis de Ràdio Estel / Ràdio Estel

"Que et rebi el Papa és una aventura". Això és el que Maria Nicolau pot dir després d'haver tingut al Papa Joan Pau II a mig metre. Aquesta és una de les experiències que la cuinera explica a 'Cremo!', un segon llibre on relata la història d’una noia normal i corrent que un bon dia decideix deixar la universitat per aprendre l’ofici de cuinar.

Tota la vida tombant la truita malament!

Però a banda d'aquest vessant personal, en aquest 'Cremo!', Nicolau també hi confia receptes, memòries i trucs tan útils com el de tombar una truita de la paella sense patir perquè vessi. En una entrevista al 'Fabricació Pròpia' ens ha fet una demostració del moviment i ens ha deixat bocabadades!

A més, la cuinera respon a Pau Gascó i ens confessa el truc definitiu perquè els plats no quedin insípids ni salats. Escolta tota l'entrevista aquí!

Maria Nicolau: "Que et rebi el Papa és una aventura"

0:00 / 0:00

Més actualitat

CULTURA

ENTREVISTES

TEATRE

Joel Joan: "Als catalans ens debilita molt voler caure bé a tothom"

Joel Joan

Parlem amb Joel Joan sobre 'Bons i Dolents', la seva última comèdia dirigida per Nelson Valente al Teatre Condal de Barcelona

22 octubre 2026

Glòria Romero, 

Joan Trias, 

ACCIÓ SOCIAL

Juanjo Ortega: "La soledat no desitjada es pot prevenir"

Juanjo Ortega

Parlem amb Juanjo Ortega, director de l’Obra Social Sant Joan de Déu, sobre la Setmana contra la Soledat No Desitjada

22 octubre 2026

Glòria Romero, 

Joan Trias, 

SOCIETAT

Els investigadors demanen una estratègia de preparació davant l'arribada de fenòmens climàtics extrems

Més de 600 científics llancen un crit d’alerta davant la possibilitat que el planeta visqui un episodi especialment intens del fenomen del Niño

22 octubre 2026

Guillem Andrés, 

Mercè Raga,