En directe

Matines

AUDIOS

Maria Nicolau: "Que et rebi el Papa és una aventura"

La cuinera Maria Nicolau, que publica el llibre 'Cremo!', explica com va ser la seva audiència amb el Papa Joan Pau II

Publicat: 09/04/2024 18:32 Actualitzat: 18/01/2026 21:55

Comparteix
Maria Nicolau, que publica el llibre 'Cremo!' explica la seva audiència amb el Papa Joan Pau II als estudis de Ràdio Estel / Ràdio Estel

"Que et rebi el Papa és una aventura". Això és el que Maria Nicolau pot dir després d'haver tingut al Papa Joan Pau II a mig metre. Aquesta és una de les experiències que la cuinera explica a 'Cremo!', un segon llibre on relata la història d’una noia normal i corrent que un bon dia decideix deixar la universitat per aprendre l’ofici de cuinar.

Tota la vida tombant la truita malament!

Però a banda d'aquest vessant personal, en aquest 'Cremo!', Nicolau també hi confia receptes, memòries i trucs tan útils com el de tombar una truita de la paella sense patir perquè vessi. En una entrevista al 'Fabricació Pròpia' ens ha fet una demostració del moviment i ens ha deixat bocabadades!

A més, la cuinera respon a Pau Gascó i ens confessa el truc definitiu perquè els plats no quedin insípids ni salats. Escolta tota l'entrevista aquí!

Maria Nicolau: "Que et rebi el Papa és una aventura"

0:00 / 0:00

Més actualitat

SEGURETAT DIGITAL

SOCIETAT

Bruno Pérez Juncá: «Som molt vulnerables davant la dependència tecnològica de la societat»

El divulgador en ciberseguretat alerta que els atacs als sistemes de refrigeració dels supermercats europeus evidencien la importància de mantenir els dispositius actualitzats i reforçar la protecció de les xarxes.

3 novembre 2026

Redacció, 

INTERNACIONAL

Víctor Horcasitas, director de Metropolitan: "Trump està perdent el control del seu partit"

Els Estats Units es juguen el futur més immediat dels dos darrers anys del mandat de Trump en les eleccions de 'midterm'

3 novembre 2026

Guillem Andrés, 

Mercè Raga, 

CULTURA

ENTREVISTES

MÚSICA

Lali BeGood: "Tots els festivals haurien de tenir proposta familiar"

Lali BeGood

Parlem amb la cantautora de kindie rock Lali BeGood sobre el seu nou àlbum 'Quan ningú ens mira' on també participen les seves filles

3 novembre 2026

Glòria Romero, 

Joan Trias, 

Oriol Francisco,