En directe

Fórmula Estel

AUDIOS

Maria Nicolau: "Que et rebi el Papa és una aventura"

La cuinera Maria Nicolau, que publica el llibre 'Cremo!', explica com va ser la seva audiència amb el Papa Joan Pau II

9 abril 2024

Comparteix
Maria Nicolau, que publica el llibre 'Cremo!' explica la seva audiència amb el Papa Joan Pau II als estudis de Ràdio Estel / Ràdio Estel

"Que et rebi el Papa és una aventura". Això és el que Maria Nicolau pot dir després d'haver tingut al Papa Joan Pau II a mig metre. Aquesta és una de les experiències que la cuinera explica a 'Cremo!', un segon llibre on relata la història d’una noia normal i corrent que un bon dia decideix deixar la universitat per aprendre l’ofici de cuinar.

Tota la vida tombant la truita malament!

Però a banda d'aquest vessant personal, en aquest 'Cremo!', Nicolau també hi confia receptes, memòries i trucs tan útils com el de tombar una truita de la paella sense patir perquè vessi. En una entrevista al 'Fabricació Pròpia' ens ha fet una demostració del moviment i ens ha deixat bocabadades!

A més, la cuinera respon a Pau Gascó i ens confessa el truc definitiu perquè els plats no quedin insípids ni salats. Escolta tota l'entrevista aquí!

Maria Nicolau: "Que et rebi el Papa és una aventura"

0:00 / 0:00

Més actualitat

POLÍTICA

Xavier Torrens, politòleg: "Sospito que Rufián s'està promocionant a si mateix"

Torrens analitza els moviments polítics amb Gabriel Rufián buscant un front d'esquerres i l'augment d'Aliança Catalana

19 febrer 2026

Redacció

CULTURA

ENTREVISTES

Isabel Rocatti i Xavier Boada: "L'Alzheimer és una lliçó"

Els actors interpreten 'Una festa a Roma' al Teatre Lliure de Gràcia, que gira al voltant de la relació d'una mare malalta i un fill

19 febrer 2026

Redacció

CULTURA

LLIBRES

Nausicaä Còmics demostra que la novel·la gràfica no és inferior

Nausicaä Còmics

Conversem amb l'Ana Mar López, llibretera de Nausicaä Còmics, una recent llibreria especialitzada en còmic i novel·la gràfica

19 febrer 2026

Redacció