S'ha celebrat aquest dissabte l'Eucaristia d'acció de gràcies per la concessió del títol de Basílica al Santuari de Núria. L'ha presidida el cardenal Lluís Martínez Sistach, amb l'arquebisbe Joan-Enric Vives com a concelebrant principal. El temple estava ple a vessar, amb els símbols basilicals del conopeu i el tintinacle. Creu, campana i olla, elements distintius de Núria, han estat referent per demanar a la Mare de Déu capacitat per portar Crist i la caritat generosa sobretot als més necessitats. També han assistit el president Artur Mas i diverses autoritats civils. La celebració ha estat transmesa per Ràdio Estel.
Més actualitat
"A Turquia trobarem destrucció, gent passant-ho molt malament i un escenari que no se li desitja a ningú"

Pere Frutos és el fundador de l'ONG K-9 Creixell, una unitat canina de rescat i salvament formada per voluntaris que viatja a Turquia per buscar supervivents del terratrèmol sota la runa
7 febrer 2023
Redacció, 
"La pastilla per deixar de fumar no és una vareta màgica, hi ha d'haver voluntat acompanyada d'un tractament psicològic"

El doctor Esteve Fernández ha explicat a Ràdio Estel que el Todacitan impedeix tenir síndrome d’abstinència i evita que el fumador tingui sensacions agradables a l’hora de fumar
6 febrer 2023
Redacció,