En directe

Fórmula Estel

AUDIOS

Sense categoria

"Per molt que surti per la tele, no vull deixar de fer de monitora"

Carla Miralda, finalista de la segona edició del concurs musical de TV3, ens confessa la seva altra gran passió

29 setembre 2023

Comparteix
"Per molt que surti per la tele, no vull deixar de fer de monitora"

Carla Miralda, finalista de la segona edició d'Eufòria, s'asseu als micròfons del Fabricació Pròpia i descobrim la seva altra gran passió: fer de monitora. "Per molt que hagi sortit per la televisió, jo no vull deixar de fer el que em fa feliç i me'n vaig anar de colònies sense cobrar ni un duro".

La concursant del programa de talent musical de TV3 explica com ha canviat la seva vida després del concurs i confessa que ha estat "una empenta" per dedicar-se a la música. Prova d'això és que ara començarà a estudiar teatre musical a l'escola Aules de Barcelona.

Carla Miralda: "Per molt que surti per la tele, no vull deixar de fer de monitora"

0:00 / 0:00

Més actualitat

ABUSOS SEXUALS

VIOLÈNCIA MASCLISTA

Associació ALMA: "El sistema de seguiment i protecció a la violència de gènere VioGén no funciona"

Logo de VioGén, l'algoritmo que calcula el risc que una dona pateixi violència masclista

El cofundador i secretari de l'associació espanyola d'atenció a les víctimes de violència masclista, Gregorio Gómez Mata, defensa que l'educació és fonamental per revertir la situació

7 desembre 2023

Redacció

POLÍTICA

Antoni Bayona defensa que la llei d'amnistia "es pot emparar en la Constitució" tot i que "és un text rígid que és víctima de si mateix"

Imatge de la Constitució Espanyola

L'exlletrat del Parlament que es va posicionar en contra del referèndum l'any 2017, avala la consulta pactada entre Junts i el PSOE

6 desembre 2023

Redacció

AUDIOS

Miquel Àngel Alegre, cap de projectes de la Fundació Bofill: "Són uns resultats molt dolents"

informe PISA

Alegre valora els darrers resultats de l'informe PISA i alerta que Catalunya suspèn en qualitat del sistema educatiu

5 desembre 2023